سپاهان نماینده فارس را شش‌تایی کرد/ سه امتیاز از قعرنشین در جیب ذوب‌آهن

تیم‌های اصفهانی در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان به پیروزی رسیدند.

به گزارش ایمنا، هفتمین هفته از لیگ برتر فوتبال بانوان صبح امروز با انجام ۶ بازی برگزار شد و با پیروزی مدعیان به پایان رسید.

تیم صدرنشین شهرداری بم که امروز میهمان استقلال خوزستان بود با هت‌تریک زهرا قنبری و گلزنی سارا قمی با نتیجه ۴ بر صفر پیروز شد. شهرداری سیرجان رده دومی هم آذرخش تهران را با ۱۰ گل درهم کوبید. الهام عنافجه و فاطمه سهرابی هت‌تریک کردند و شبنم بهشت (۲ گل)، سارا ظهرابی و ثنا صادقی هم برای شهرداری سیرجان گلزنی کردند.

اما سپاهان که جایگاه سوم جدول رده‌بندی را در اختیار دارد امروز نماینده فارس را با ۶ گل شکست داد. فروغ موری، افسانه اقبال، میترا نظری و هاجر دباغی برتری ۶ گله سپاهان در این بازی را رقم زدند.

دیگر تیم اصفهانی یعنی ذوب‌آهن نیز امروز در خانه تیم قعرنشین خیبر خرم‌آباد به میدان رفت و با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید. فرزانه نصری و گلنوش خسروی برای ذوب‌آهن و ریحانه حمامیان برای خیبر خرم‌آباد گلزنی کردند. این دیدار ۱۷ دقیقه وقت اضافه داشت!

در پایان هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان، شهرداری بم با ۲۱ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند، شهرداری سیرجان با ۱۸ امتیاز و تفاضل گل ۳۵+ در رده دوم است و سپاهان با ۱۸ امتیاز و تفاضل گل ۱۸+ جایگاه سوم خود را حفظ کرد. تیم راه‌یاب ملل سنندج هم با امتیاز مشابه سپاهان و با تفاضل گل ۱۳+ در تعقیب تیم اصفهانی است.

نتایج کامل دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان به این شرح است:

خیبر خرم‌آباد یک - ذوب‌آهن اصفهان ۲

نماینده فارس صفر - سپاهان اصفهان ۶

شهرداری سیرجان ۱۰ - آذرخش تهران صفر

استقلال خوزستان صفر - شهرداری بم ۴

راه‌یاب ملل سنندج ۵ - پارس جنوبی بوشهر صفر

پالایش گاز ایلام ۲ - همیاری آذربایجان غربی صفر

کد خبر 330156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.