لزوم وجود سیاستگذاری کلان برای برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در اصفهان

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شوربختانه جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان بدون سیاستگذاری کلان و به صورت سلیقه ای برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر اصفهان، مهدی مقدری در جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با موضوع دیدار با دبیر جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اظهار کرد: باید سیاستگذاری کلانی در راستای برگزاری این جشنواره جهانی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه جشنواره فیلم کودک و نوجوان از معدود جشنواره های بین المللی است که در تقویم جهانی رویدادهای سینمایی ثبت شده است، اضافه کرد: شوربختانه جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان بدون سیاستگذاری کلان و به صورت سلیقه ای برگزار می‌شود و باید سیاستگذاری کلانی در راستای برگزاری این جشنواره مهم داشته باشیم.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه باید به صورت فوری این سیاست کلان آماده شود و پس از بحث و بررسی های کارشناسی یک سند مشخص در این باره داشته باشیم، تصریح کرد: یک سند مکتوب و راهبردی برای برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در اصفهان لازم است تا براساس این سند بدانیم چگونه این رویداد باارزش بین المللی را برپا کنیم.

وی با اشاره به اینکه آسیب شناسی لازم باید در حوزه برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در اصفهان صورت بگیرد و تهدیدها و فرصت های موجود در این زمینه شناسایی شود، ادامه داد: تمام مسائل باید توسط یک تیم کارشناسی بررسی شود تا هر سال به فصل جشنواره که نزدیک می شویم با مشکلات پیچیده ای مواجه نشویم.

مقدری تاکید کرد: اگر سیاستگذاری کلانی در حوزه جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان وجود داشته باشد و متولیان امر بدانند که جشنواره یک مأموریت است، برای برگزاری آن برنامه ریزی خواهند داشت.

کد خبر 329027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.