۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲
نیروی انتظامی در یک نگاه

اخبار نیروی انتظامی را از اینجا دنبال کنید.

توقیف یک خودرو ام وی‌ام با ۲۷ کیلوگرم تریاک

سرهنگ صادق کاظم زاد فرمانده انتظامی شهرستان نائین گفت: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت شهرستان نائین حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری‌ام وی‌ام مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۲۷ کیلو و ۵۰ گرم تریاک که در صندوق‌عقب خودرو جا ساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در این رابطه خودرو توقیف و یک نفر متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ کاظم زاد در پایان تأکید کرد: نیروی انتظامی برخورد با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی را در اولویت کاری خود قراردادِ است و هرگز اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

برنده شدن در قرعه‌کشی شگرد کلاه‌برداری

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی  رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان داشت: یکی از شهروندان با مراجعه به پلیس فتا اظهار داشت روز قبل پیامکی از طرف فردی ناشناس مبنی بر برنده شدن در قرعه‌کشی دریافت کردم که از من خواسته‌شده بود برای دریافت جایزه با شماره وی تماس برقرارکنم.

وی افزود: شاکی پس از تماس با آن فرد کلاه‌بردار، فریب‌خورده که برای دریافت مبلغ جایزه به عابر بانک مراجعه و باراهنمایی‌های متهم و شگرد خاص او پس از چند ثانیه متوجه می‌شود کل موجودی حساب وی تخلیه‌شده است.

رئیس پلیس فتای اصفهان ادامه داد: پس از تکمیل ادعای شاکی تحقیقات تخصصی پلیس آغاز که درنهایت متهم که ساکن یکی از استان‌های دیگر کشور بود شناسایی و پس از هماهنگی قضائی دستگیر شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم در مواجه با مدارک و مستندات پلیس صراحتاً به بزه انتسابی اعتراف و همچنین به دو مورد دیگر کلاه‌برداری و سرقت از حساب با همین ترفند که درمجموع ۱۲۰ میلیون ریال هست اعتراف کرد.

سرهنگ مرتضوی در پایان خاطرنشان کرد، با رشد فناوری و تکنولوژی افراد شیاد و کلاه‌بردار نیز خود را به این ابزارها مجهز کرده و از روش‌های روز و مدرن اقدام به کلاه‌برداری و سرقت می‌کنند و در این فضا کاربران نیز باید محتاط بوده و فریب وعده‌های دروغین را نخورند که یکی از این وعده‌ها پیامک‌های کذب تحت عنوان برنده شدن در انواع قرعه‌کشی هست.

 واژگونی تریلر دانگ فنگ ۲ کشته برجای گذاشت

سرهنگ جهانگیر کریمی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: مأموران پلیس‌راه "اصفهان-نائین" از واژگون شدن یک دستگاه تریلر کشنده دانگ فنگ در این محور روبروی روستای "جیلان آباد" مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: در اثر این حادثه رانندگی راننده و سرنشین کامیون به علت شدت جراحات واردشده جان خود را از دست دادند.

سرهنگ کریمی بیان داشت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان مربوطه عدم توانایی راننده کامیون در کنترل وسیله نقلیه به علت تخطی از سرعت مطمئنه اعلام‌شده است.

این مقام انتظامی از برخورد یک کامیون کشنده ولوو با سواری پژو در محور "اصفهان-شیراز" نیز خبر داد و گفت: متأسفانه در اثر این حادثه رانندگی که به علت عدم توجه به جلو توسط راننده کامیون اتفاق افتاد راننده ۴۵ ساله پژو در دم فوت کرد.

معاون اجتماعی پلیس اصفهان در پایان از رانندگان خواست، با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنند، از پرداختن به کارهایی که موجبات حواس‌پرتی را فراهم می‌کند بپرهیزید و در هنگام بارندگی و لغزندگی جاده بااحتیاط بیشتری رانندگی کنید.

تصادف اتوبوس و کامیون ۱۳ مجروح برجای گذاشت

سرهنگ حسین پور قیصری رئیس پلیس‌راه استان اصفهان گفت: مأموران پلیس‌راه "شاهین شهر-کاشان" از تصادف یک دستگاه کامیون با یک اتوبوس مسافربری در محور"قرقچه-دلیجان" مطلع و به محل اعزام شدند.

وی افزود: متأسفانه در اثر این حادثه ۱۳ مسافر اتوبوس مجروح شدند که مجروحیت ۱۲ نفر از آنان جزئی بوده و در محل مداوا شدند و یک نفر نیز به بیمارستان منتقل شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات جاده‌ای عدم توانایی راننده کامیون در کنترل وسیله نقلیه به علت تخطی از سرعت مطمئنه اعلام‌شده است.

رئیس پلیس‌راه اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به فصل زمستان و افزایش بارش‌ها در این فصل، رانندگان می‌بایست هنگام بارندگی با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کرد، از ترمز زدن پیاپی و ناگهانی خودداری کنند و قبل از سفر از سلامت خود و وسیله نقلیه مطمئن باشند.

کد خبر 329020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.