خدمات حمایتی ۵ هزار و ۵۰۰ پرونده خانواده دانش آموز استثنایی پرداخت شد

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با بیان اینکه میانگین کشوری سرانه دانش آموزان استثنایی بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون است، گفت: خدمات حمایتی بالغ بر ۵ هزار و ۵۰۰ پرونده که توسط خانواده ها برای دانش آموزان استثنایی خود تکمیل و هزینه شده بود به طور کامل پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از پانا،  مجید قدمی، درباره  اقدامات ویژه  برای دانش آموزان استثنایی مناطق محروم،   اظهار کرد: برای مناطق محروم سرانه های پرداخت شده دانش آموزان استثنایی متفاوت است.

وی ادامه داد: این سرانه برای مناطق محروم مانند سیستان و بلوچستان، ایلام و ... تعریف شده است و بحث توانمندسازی معلمان نیز همراه با ارائه خدمات حمایتی ادامه دارد.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: خدمات حمایتی بالغ بر ۵ هزار و ۵۰۰ پرونده که توسط خانواده ها برای دانش آموزان استثنایی خود تکمیل و هزینه شده بود به طور کامل پرداخت شد.

قدمی عنوان کرد: این موضوع را بخشنامه کرده ایم خانواده هایی که مجددا هزینه های زیادی برای دارو، جراحی و وسایل توانمندبخشی مانند سمعک، واکر، ویلچر، تبلت و ... کرده اند را پرداخت می کنیم.

وی درباره میانگین سرانه دانش آموزان استثنایی در مناطق محروم، گفت میانگین کشوری سرانه بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون است اما برای دانش آموزان چند معلولیتی و مناطق محروم این رقم بیشتر می شود.

کد خبر 329013

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.