جایگاه هر نهاد امدادی در شهر مشخص شود/ جلوگیری از موازی کاری در زمان بحران

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید با برنامه ریزی منسجم جایگاه هر نهاد امدادی را در شهر مشخص کنیم تا ضمن جلوگیری از موازی کاری، مانع از تلفات زیاد انسانی در هنگام بروز هر حادثه ای شویم.

عباسعلی جوادی در گفتگو با خبرنگار ایمنا به سفر مدیریت شهری اصفهان به مناطق زلزله زده غرب کشور اشاره و اظهار کرد: به اتفاق تعدادی از اعضای شورای شهر به همراه شهردار اصفهان و معاونان او سفری به مناطق زلزله زده داشتم و دراین سفر با فرماندار جوانرود، شهردار ثلاثه باباجانی و استاندار کرمانشاه بازدید و گفتگویی صورت گرفت.

وی ادامه داد: در روزهای ابتدایی پس از وقوع زلزله تأمین سرپناه، غذا و رسیدگی به وضعیت بهداشت زلزله زدگان بسیار مهم است و پس از آن بازسازی این مناطق در اولویت قرار می گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد: در حال حاضر با توجه به کمک های خودجوش مردمی و برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی دولت و هلال احمر همه زلزله زدگان به صورت موقت اسکان داده شده اند و ۲ وعده غذا نیز توسط ارتش به آنها داده می شود اما از لحاظ بهداشتی در شرایط مناسبی برخوردار نیستند به همین دلیل در این سفر بنده از سوی نظام پزشکی قول دادم تا سرویس های بهداشتی و حمام در قالب کانکس برای آنها ارسال شود.

وی خاطرنشان کرد: اصفهان دارای تراکم جمعیتی زیادی است و اگر این واقعه در این شهر اتفاق می افتاد می توانست فاجعه عمیق تری را ایجاد کند در همین راستا به همراه دیگر اعضای شورای شهر تصمیم گرفتیم تا با برنامه ریزی منسجم، جایگاه هر نهاد امدادی را در شهر مشخص کنیم تا ضمن جلوگیری از موازی کاری، مانع از تلفات زیاد انسانی در هنگام بروز هر حادثه ای شویم.

کد خبر 329006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.