احداث باغ رویش با استفاده از مصالح سنتی/ کاشت یک نهال به ازای هر تولد

مدیرطرح ساماندهی ناژوان گفت: باغ رویش با طراحی و مصالح سنتی به منظور گسترش فرهنگ درختکاری و افزایش سرانه فضای سبز شهر به خصوص پارک جنگلی ناژوان احداث شده است.

حسن شفیعی درگفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: باغ رویش به مساحت ۵۵۰۰ مترمربع و با اعتبار۲ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال در خیابان آتشگاه – روبروی کوه آتشگاه_ انتهای کوچه ۱۳۰ احداث شد.

وی افزود: باغ رویش با طراحی و مصالح سنتی به منظور گسترش فرهنگ درختکاری و افزایش سرانه فضای سبز شهر به خصوص پارک جنگلی ناژوان احداث شده است.

مدیرطرح ساماندهی ناژوان در ادامه با اشاره به اینکه شهروندان می توانند به مناسبت تولد نوزاد خود نهالی در باغ رویش کاشت کنند، عنوان کرد: والدین تا ۶ ماه پس از تولد فرزندشان فرصت دارند با مراجعه به باغ رویش ، نهالی را به یادگار به نام فرزند خود کاشت کنند.

شفیعی با اشاره به اینکه در فاز اول این مجموعه کاشت نهال ها برای تولد نوزادان در نظر گرفته شده است، گفت: همچنین فازهای بعدی برای مشاهیر، گردشگران خارجی، زوج ها و غیره پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه والدین می توانند برای کاشت نهال در ایام هفته از ساعت ۱۳ الی ۱۷ و جمعه و روزهای تعطیل  ۸ الی ۱۴به صورت حضوری به باغ رویش مراجعه  کنند، تاکید کرد: پس از کاشت نهال این عزیزان می توانند از طریق سایت nazhvanpark.ir از روند نگهداری و رشد نهال اطلاع یابند.

کد خبر 328987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.