شریفی فقط تا نیم‌فصل می‌تواند در تراکتورسازی بازی کند

مدیر عامل باشگاه سپاهان گفت: مهدی شریفی نمی‌تواند تا پایان فصل برای تراکتورسازی بازی کند و تنها تا نیم‌فصل اجازه بازی برای این تیم را دارد.

محسن طاهری در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد وضعیت مهدی شریفی اظهار کرد: باشگاه سپاهان به مهدی شریفی که سرباز است اجازه داده‌ در سه بازی باقیمانده تا پایان نیم‌فصل در تراکتورسازی باشد و در صورتی هم که دچار آسیب‌دیدگی شود، باشگاه تراکتورسازی متقبل شده است که تمام غرامت‌ها را پرداخت کند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد دلیل عدم حضور شریفی در بازی هفته دوازدهم لیگ برتر تراکتورسازی مقابل سپاهان، اضافه کرد: باشگاه سپاهان در حضور یا عدم حضور شریفی در این دیدار برای تیم تراکتورسازی دخالتی نداشت و برای این دیدار صحبتی با ما نداشتند. شریفی خودش در این دیدار حضور پیدا نکرد.

وی تصریح کرد: نامه‌ درخواست باشگاه تراکتورسازی مبنی بر درخواست حضور مهدی شریفی در این تیم بعد از بازی هفته دوازدهم مقابل سپاهان بود.

طاهری گفت: شریفی در نیم‌فصل دوم باید به سپاهان برگردد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد اعتراض مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در مورد ناداوری‌ها و ارسال نامه‌ به رییس سازمان لیگ برتر فوتبال ایران مبنی بر ادامه سریال اشتباهات داوری علیه این باشگاه، بیان کرد: باشگاه تراکتورسازی در مورد قضاوت و داوری بازی‌ها اعتراض داشته و باید این مورد را از آنها سوال کنید. من نه کارشناس داوری هستم و نه داور.

وی تأکید کرد: ما به هیچ عنوان در بحث داوری ورود نمی‌کنیم و اگر قرار باشد صحبتی کنیم تنها در مورد تیم خودمان حرف می‌زنیم و در رابطه با تیم های دیگر صحبت نمی‌کنیم.

طاهری در مورد داوری بازی سپاهان مقابل تراکتورسازی، گفت: به‌عنوان یک تماشاگر مشکلی در داوری ندیدم. درست است مدیرعامل باشگاه هستم اما وقتی به دیدن یک بازی می‌نشینم یک تماشاچی هستم.

کد خبر 328971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.