واکنش جماعت علمای عراق به نامه حاج قاسم سلیمانی

جماعت علمای عراق از نامه فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با مضمون پیروزی بر شجره خبیثه داعش ابراز خرسندی کرد.

به گزارش گروه پایداری خبرگزاری ایمنا،  دفتر اطلاع رسانی جماعت علمای عراق در واکنش به اعلام پیروزی نهایی بر داعش درسرزمین های اسلامی از سوی سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی، در نامه ای که آنرا با آیه ای از قرآن کریم آغاز کرد، نوشت که خبرهای خوشحال کننده ای را از طریق نامه سردار قاسم سلیمانی که بشارت پیروزی بر داعش در البوکمال سوریه و رهایی از توهم و جنایت های این گروه را داد، دریافت کردیم.

در پیام گروه جماعت علمای عراق آمده است : درصورتیکه فداکاری های فراوان نیروهای ارتش و پلیس و الحشد الشعبی و عشایر و اقشار مختلف عراق و نیز فتوای مبارک مرجعیت دینی در نجف اشرف و پشتیبانی مستمر رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران و مسئولان و مردم این کشور نبود، این پیروزی ها حاصل نمی شد.

جماعت علمای عراق افزود : باید به آنچه که به برکت خون شهدا حاصل شده است، افتخار کنیم، همینطور هم برادران ما در سوریه، باید به پیروزی ها و شهدایشان و مسئولان و به عمق رابطه اصیل بین دو ملت عراق و سوریه که در مقابله با شیطان متحد شدند، افتخار کنند.

در بیانیه جماعت علمای عراق ابراز امیدواری شده است که سردار سلیمانی وهمه فرماندهان و مسئولان عراق و سوریه از انواع شرارت و بدی ها در امان باشند و همچنین از همه کسانی که دراین پیروزی ها نقش داشته اند، تقدیر شده است.

کد خبر 328928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.