امیدواریم پرداخت های مترو از جانب شهرداری و دولت سریعتر انجام شود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امیدواریم پرداخت های پروژه مترو چه از جانب شهرداری و چه از جانب دولت، سریعتر انجام شود تا بتوانیم خط یک متروی اصفهان را بدون هیچ اشکالی به طور کامل افتتاح کنیم.  

به گزارش خبرنگار ایمنا، فتح الله معین در بازدید صبحگاهی خود از ایستگاه مترو میدان آزادی اظهارکرد: مدتی است که بخش زیادی ازخط یک مترو از ایستگاه پاسداران در شهرک قدس تا میدان آزادی به بهره برداری رسیده اما در این مسیر تعداد محدودی از ایستگاهها هنوز وارد سرویس دهی و خدمات نشده است.

وی ادامه داد: از امروز با تغییراتی که در تعداد قطارهایی که مورد استفاده قرار می گیرد، فاصله زمانی رسیدن قطار به ایستگاهها از ۲۰ دقیقه به ۱۵ دقیقه کاهش پیدا کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد: امیدواریم در گام های بعدی این فاصله زمانی کوتاه تر شود، از سوی دیگر نیز تلاش می کنیم تا پایان سال جاری خط یک تا میدان دفاع مقدس به بهره برداری برسد و به طور جدی بار عمده ای را از حمل و نقل و ترافیک اصفهان بردارد.

وی اضافه کرد: براساس قانون ایجاد سامانه های حمل و نقل ریلی شهری که توسط مجلس شورای اسلامی تصویب شده، دولت تقبل کرده است نیمی از هزینه های احداث این سامانه ها را پرداخت کند و تاکنون در مورد خط یک قطار شهری اصفهان این پرداخت ها انجام شده است.

معین خاطرنشان کرد: البته بخشی از تعهدات قبلی دولت باقی مانده که آنها را نیز به صورت اسناد خزانه پرداخت کرده است و ما امیدواریم این پرداخت ها چه از جانب شهرداری و چه از جانب دولت، سریعتر انجام شود تا بتوانیم خط یک متروی اصفهان را بدون هیچ اشکالی به طور کامل افتتاح کنیم.  

کد خبر 328908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.