رسانه ها در ایجاد نگرش مثبت به ورزش نقش مهمی ایفا می کنند/ ساماندهی هیئت های ورزشی فریدن

فریدن - رئیس اداره ورزش و جوانان فریدن گفت: نقش رسانه در ایجاد نگرش مثبت به ورزش غیر قابل انکار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدن، مهدی نجاری در نخستین جلسه هم اندیشی رسانه های خبری  شهرستان که با محوریت ایده پردازی در خصوص حل مشکلات ورزشی برگزار شد، اظهار داشت: تحول در ورزش منطقه نیازمند فرهنگ سازی و ایجاد نگرش مثبت به امر ورزش است.

وی با تاکید بر قدرت رسانه برای فرهنگ سازی و ترویج آن گفت: اطلاع رسانی، بازتاب خیرخواهانه واقعیت ها و ایده پردازی در چگونگی نشر مسائل می تواند تا حد زیادی  روند حل مشکلات را تسریع بخشد.

نجاری با مروری بر مشکلات و موانع پیشرفت ورزش در شهرستان، عنوان کرد: کمبود تملک دارایی اداره ورزش و جوانان این شهرستان در سال جاری نسبت به شهرستان های دیگر، قدمت بیش از ۷۰ ساله برخی ورزشگاه های شهرستان و عدم تخصیص اعتبار برای نگهداری و تعمیر آن ها، نبود منابع انسانی مورد نیاز از قبیل داور و مربی و ساز و کارهای ناقص موجود در این حیطه را از جمله این مشکلات بر شمرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدن با بیان فعالیت های صورت گرفته توسط این اداره در حل برخی کمبود ها و مشکلات موجود در امر ورزش، از اصحاب رسانه خواست تا با همفکری و ارائه نظرها و ایده های خود و همچنین ایجاد انگیزه و یک نگاه مثبت در مردم نسبت به امر ورزش، در توسعه و پیشبرد ورزش شهرستان تأثیرگذار باشند.

نجاری با مروری بر برخی اقدامات صورت گرفته در  طول ۷ ماه تصدی خود؛ ساماندهی ۲۵ هئیت ورزشی فعال شهرستان و ابلاغ حکم روسای هئیت ها، عقد تفاهم نامه های مالی بیش از ۷۰ میلیون تومان، پیگیری و کمک به راه اندازی استخر فجر داران با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیون تومان را از جمله این اقدامات برشمرد.

وی همچنین از انجام اقدامات و رایزنی های جدید در خصوص شناسایی نیروها و نخبگان ورزشی شهرستان، افزایش تعامل با سازمان های مرتبط  به ویژه آموزش و پرورش، ساماندهی نیروی انسانی سازمان، رایزنی جهت جذب مشارکت ها و کمک های خیران، تشکیل سمن مردم نهاد سفیران سلامت پرتیکان به عنوان تنها سمن فرب استان در حوزه اجتماعی و نیز امکان سنجی برای ایجاد گردشگری ورزشی در منطقه خبر داد.

به گزارش ایمنا؛ در این جلسه، خبرنگاران و فعالان خبری شهرستان از خبرگزاری های صدا و سیما، ایرنا، فارس، ایمنا، روزنامه دالانکوه و  مدیران رسانه های مجازی فریدن به ارائه راهکارها و ایده های مرتبط با  پیشرفت ورزش شهرستان پرداختند.

 در حاشیه این جلسه نیز با اهدا لوح سپاس و هدایایی از خبرنگاران تجلیل بعمل آمد.

کد خبر 328893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.