ارسال ۲ محموله ۱۰ تنی کمک های مردم شهرضا به مناطق زلزله زده

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا گفت: یک محموله ۱۰ تنی حاوی کمکهای مردمی به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شده و یک محموله دیگر نیز در روزهای آینده به این مناطق ارسال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، جواد داستانی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان عنوان کرد: مبارزه با معضل مواد مخدر یکی از مهمترین اقداماتی است که باید در صدر برنامه های اجرایی همه نهادها و دستگاه های اجرایی قرار داشته باشد زیرا ابعاد مختلف این آسیب همه بخشهای جامعه را تحت تأثیر قرار داده است.

وی با اشاره به اجرای به اجرای طرح به سوی نور در یکی از مناطق این شهرستان، عنوان کرد: با اجرای این طرح که ویژه پاکسازی مناطق آلوده در شهرستان بود ۲۵ نفر از معتادان شهرستان که ۹ نفر از آنها زن بودند، درمان شدند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا همچنین با اشاره به جمع اوری کمکهای مردمی برای ارسال به مناطق زلزله زده غرب کشور، اظهار کرد: یک محموله ۱۰ تنی حاوی کمکهای مردمی به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شده و یک محموله دیگر نیز در روزهای آینده به این مناطق ارسال خواهد شد.

داستانی تصریح کرد: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا تصریح کرد: این کمک ها شامل ۶۰ میلیون ریال وجه نقد، ۵۰۰ تخته پتو، یک هزار و ۷۰۰ قوطی غذای کنسرو شده، صد کارتن مواد شوینده بهداشتی، ۵ هزار دست لباس نو، ۴۰۰ باکس آب معدنی، ۱۰ رول پلاستیک رولی عرض ۴ متر،دو هزار متر مربع موکت، ۲۰ عدد بخاری و ۲۰ کارتن خشکبار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج عنوان کرد: در هفته بسیج امسال با شعار «بسیج مظهر مردمسالاری دینی» ۱۸۰ عنوان برنامه در سطح پایگاهها و حوزه های مقاومت بسیج و ۱۵ قشر بسیج شهرستان اجرا می ‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا ادامه داد: از هفته بسیج امسال اجرای طرح صندوقهای قرض الحسنه اشتغالزایی آغاز می شود، در این طرحها با مشارکت مردم صندوقهای قرض الحسنه تشکیل و از عرصه های اشتغالزایی حمایت می شود.

داستانی تصریح کرد: از جمله مهمترین برنامه های این هفته در شهرستان طرح بسیجی محله محور است که به صورت گشتهای نیروهای بسیجی در محلات بدون استفاده از سلاح گرم برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این هفته ۲ تیم از پزشکان بسیجی سلامت با حضور در یکی از مناطق محروم اقدام به ویزیت رایگان مردم خواهند کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرضا اظهار کرد: یکی از برنامه های بسیج در این هفته اجرای طرح شهید دکتر رهنمون باهدف ارائه خدمات بهداشتی، درمانی، مشاوره‌ای و ارائه الگوی مناسب از سبک زندگی ایرانی اسلامی است.

داستانی گفت: در هفته بسیج امسال ۱۰ گروه جهادی به مناطق محروم شهرستان اعزام می شوند.

کد خبر 328862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.