اجتناب از سیاست زدگی در مسیر مقابله با ناهنجاری های اجتماعی

سرپرست فرمانداری شهرستان شهرضا گفت: اعتیاد یک معضل بزرگ اجتماعی است که مقابله با آن تکلیف همگانی است بنابراین در مسیر مقابله با این ناهنجاری اجتماعی باید از سیاست زدگی و اقدامات شتابزده اجتناب شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، محمدحسین داراب در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان شهرضا مهمترین استراتژی دشمنان در سالهای اخیر را ترانزیت و توزیع گسترده مواد مخدر سنتی و صنعتی در میان اقشار مختلف جامعه و به ویژه جوانان دانست و افزود: این اقدام که با هدف مقابله با حرکت پیشرو انقلاب بوده است با تلاش نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی با شکست مواجه شده است.

وی با تأکید بر ضرورت گردآوری امار و اطلاعات کاربردی برای مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: تا زمانی که امار و اطلاعات دقیقی در دست نباشد نمی توان برای اجرای برنامه های مختلف برنامه ریزی درستی انجام داد.

سرپرست فرمانداری شهرستان شهرضا ادامه داد: اعتیاد یک معضل بزرگ اجتماعی است که مقابله با آن تکلیف همگانی است بنابراین در مسیر مقابله با این ناهنجاری اجتماعی باید از سیاست زدگی و اقدامات شتابزده اجتناب شود.

داراب اضافه کرد: یکی از مهمترین راهکارهای مقابله با معضل اعتیاد آموزش افراد مختلف جامعه با استفاده از رسانه‌ها و در محیطهای دانشگاهی و مدارس است.

کد خبر 328860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.