ارسال ۲۱ کانکس توسط اتحادیه میادین میوه اصفهان به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

رئیس اتحادیه میادین میوه و تره بار اصفهان از تهیه ۲۱ کانکس برای اسکان موقت زلزله زدگان کرمانشاه از سوی اعضای این اتحادیه و غرفه داران آن خبر داد.

ناصر اطرج در گفتگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه بعد از زلزله دلخراش کرمانشاه با توجه به اعلام نیازهای اولیه این اتحادیه ابتدا تصمیم به تهیه مواد غذایی و پتو داشت، اظهار داشت: با توجه به اهمیت اسکان مردم زلزله زده با تصمیم هیات مدیره اتحادیه میادین میوه و تره بار در گام نخست اقدام به تهیه ۱۵۰ تخته چادر مسافرتی کرد.

وی با اشاره به سرمای پیش رو و بارندگی در مناطق زلزله زده، بیان داشت: در این راستا با تصمیم جدید این اتحادیه تصمیم به تهیه کانکس برای اسکان موقت زلزله زدگان کردیم چرا که چادرهای مسافرتی تنها مناسب برای دو ماه مردم زلزله زده است و مقاوم در برابر بارندگی نیست.

رئیس اتحادیه میادین میوه و تره بار اصفهان افزود: در این راستا هیات مدیره این اتحادیه با کمک اعضا وغرفه داران میدان میوه و تره بار اصفهان اقدام به تهیه ۲۱ کانکس کرد که امروز از طریق هفت تریلی بارگیری و عازم کرمانشاه و سرپل ذهاب خواهد شد.

به گفته اطرج، هزینه هر کانکس حدود ۳.۵ میلیون تومان است و امیدواریم کمک های عرفه داران و اعضای این اتحادیه برای  تهیه کانکس بیشتر در جهت اسکان موقت زلزله زدگان کرمانشاه تداوم یابد.

وی افزود: این کانکس ها امروز راهی سر پل ذهاب خواهد شد.

کد خبر 328807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.