می‌توان با پرهیز از افراط، ادبیات مذاکره را جایگزین زور کرد

استاندار اصفهان: با گشایش افق‌های نوید بخش حاصل از اجرایی شدن برجام به عنوان سند معتبر بین المللی و یک توافق تعهد آور می‌توان سر فصل جدیدی را در توسعه همه جانبه بشری و احترام به حقوق ملت‌ها در استفاده از حقوق هسته‌ای گشود و با پرهیز از افراط، ادبیات مذاکره را جایگزین زور کرده و پیش برویم.

به گزارش ایرنا به نقل از ایسنا،  محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان در سومین سمینار سطح بالای همکاری‌های بین المللی ایران و اتحادیه اروپا با موضوع "همکاری های هسته‌ای: پیشرفت‌ها و چشم اندازها " که امروز (سه شنبه) در هتل عباسی اصفهان در حال برگزاری است، اظهار کرد: اصفهان با هفت هزار سال سابقه دارای 22 هزار جاذبه طبیعی، مذهبی و گردشگری و هفت اثر میراث ملموس جهانی است، در این شهر اقلیت‌های مذهبی (ارامنه، زرتشتیان و کلیمیان) در کنار هم ز ندگی می‌کنند.

مهر علیزاده افزود: این شهر از دیرباز تا کنون عظمت، شکوه و فرهنگ خود را مدیون دانشمندان و علمایی مانند ابوعلی سینا، ملاصدرا، میرفندرسکی و .... و وفاق و همزیستی بی مانند ادیان توحیدی بوده و است. استاندار اصفهان تصریح کرد: امروز ضرورت حفظ، حریم و موجودیت میراث فرهنگی، هنری و علمی بیش از پیش آشکار می‌شود.

استاندار اصفهان گفت: بدون شک برگزاری سمینار UCF، نطنز گواه دیگر خلاقیت‌های علمی و نبوغ دانشمندان هسته‌ای است.با برگزاری سمینارهایی از این دست با دستاوردها از یک سو و گشایش افق‌های نوید بخش حاصل از اجرایی شدن برنامه جامع اقدام مشترک به عنوان سند معتبر بین المللی و یک توافق تعهد آور از سوی دیگر می‌توان با هم اندیشی علمی سر فصل جدیدی را در توسعه همه جانبه بشری و احترام به حقوق ملت‌ها در استفاده از حقوق هسته‌ای با پرهیز از افراط، ادبیات مذاکره را جایگزین زور کرده و پیش برویم.

کد خبر 328744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.