بوروکراسی و خشکسالی مهمترین مشکلات استان اصفهان

نجف آباد- استاندار اصفهان گفت: در کنار معضلی به نام خشکسالی که چندین سال است بخش های مختلف استان را به نوعی درگیر کرده، بوروکراسی سنگین حاکم بر مراکز دولتی را بایستی دیگر مشکل مهم اصفهان بدانیم که با کاهش آن می توان به میزان قابل توجهی شاهد رونق تولید و اشتغال باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف آباد محسن مهر علیزاده در حاشیه بازدید از مراکز صنعتی و پروژه های عمرانی این شهرستان اظهار داشت: همه ما مدیران دولتی تا حدود زیادی برای این بوروکراسی سنگین مقصر هستیم زیرا تلاش می کنیم با فرار از ریسک پذیری، هزینه مسئولیت پذیری را به حداقل میزان ممکن کاهش دهیم.

وی ادامه داد: فرهنگ حاکم بر ادارات استان طوری شکل گرفته که به دادن جواب منفی به درخواست های ارباب رجوع عادت کرده و بسیاری از کارها که امکان انجام آن در سطح شهرستان ها وجود دارد را به مرکز استان ارجاع می دهیم.

استاندار اصفهان با تاکید بر واگذاری بخش قابل توجهی از اختیارات مدیران ارشد استانی به مدیران شهرستانی خاطر نشان کرد: خودمان جلوی پای خودمان سنگ اندازی می کنیم استاندار اصفهان و برخی محافظه کاری های بیش از حد، دست و پای بخش تولید و صنعت ما را بسته است.

وی خود را فارغ از دسته بندی های سیاسی مرسوم کشور دانست و گفت: نمی توان گفت که تحریم ها بدون تاثیر بوده اند و این شرایط منشا تحولات مثبت و منفی متعددی شده اند، لغو تحریم هایی که در موضوع برجام مورد توافق قرار گرفته بود، به صورت کامل انجام نشده است.

مهرعلیزاده با اشاره به نگاه درون زا و در عین حال بیرون نگر اظهار داشت: دو حزب اصلی آمریکا تنها در ظاهر با یکدیگر تفاوت هایی دارند و در اصل هر دو یک هدف را دنبال می کنند، ما هم باید بدانیم که هیچ راهی به جز مقاومت و ایستادگی نداریم و هیچ سرنوشتی به غیر از پیروزی در انتظار ما نخواهد بود./

کد خبر 328697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.