در روز خوب اصفهانی‌ها آخرین صفر جدول محو شد

در روزی که تیم‌های اصفهانی برای اولین بار در لیگ هفدهم همزمان با یکدیگر برنده شدند صدرنشین شگفتی‌ساز لیگ اولین باخت فصل را متحمل شد.

به گزارش ایمنا، پرونده دوازدهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر امروز با برگزاری ۶ دیدار باقیمانده بسته شد. در اولین مسابقه ذوب‌آهن در حالی بازی را در دقایق تلف‌شده از سپیدرود برد که به نظر می‌رسید تیم اصفهانی در هفتمین دیدار بیرون از خانه خود برای هفتمین بار به تقسیم امتیاز با حریف بسنده خواهد کرد.

در ادامه سپاهان در ورزشگاه خالی از تماشاگر نقش جهان با نتیجه قاطع ۳ بر صفر تراکتورسازی را شکست داد تا مثل همشهری خود سومین پیروزی فصلش را جشن بگیرد. در این مسابقه هم طلسم گل نزدن سپاهان در نیمه اول دیدارهای لیگ هفدهم شکسته شد و هم طلسم گل‌نزنی ساسان انصاری در این دوره از مسابقات.

استقلال در مشهد به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل برابر سیاه‌جامگان نرسید. سایپا هم داربی تیم‌های کم‌طرفدار تهرانی را از نفت برد.

یکی از مهم‌ترین اتفاقات امروز برتری فولاد برابر پارس جنوبی در ورزشگاه غدیر بود. با این نتیجه اولین شکست تاریخ لیگ برتر در کارنامه تیم تازه‌وارد جمی به ثبت رسید تا آخرین صفر باقیمانده از جدول لیگ هفدهم پاک شود.

در آخرین دیدار هفته پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با نتیجه صفر بر صفر برابر پدیده متوقف شد تا هر ۲ دیدار بدون گل هفته با محوریت سرخابی‌های پایتخت رقم خورده باشد.

نتایج دیدارهای روز پایانی از هفته دوازدهم لیگ برتر به شرح زیر است:

سپیدرود رشت یک - ذوب‌آهن اصفهان ۲

گل‌ها: میثم فردوسی (۷۶) برای سپیدرود؛ علی حمام (۶۷) و دانیال اسماعیلی‌فر (۲+۹۰) برای ذوب‌آهن

سپاهان اصفهان ۳ - تراکتورسازی تبریز صفر

گل‌ها: ساسان انصاری (۵) و (۵۰- از روی نقطه پنالتی) و علی کریمی (۸۴)

سیاه‌جامگان مشهد صفر - استقلال تهران صفر

نفت تهران صفر - سایپا تهران یک

گل: مهدی ترابی (۶۲)

فولاد خوزستان یک - پارس جنوبی جم صفر

گل: فرشاد جانفزا (۳۳)

پرسپولیس تهران صفر - پدیده مشهد صفر

کد خبر 328670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.