گل‌محمدی: می‌توانستیم به سپاهان نبازیم/ بعضی بازیکنان با آمپول به بازی رسیدند

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: برابر سپاهان موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم و برخلاف جریان بازی گل خوردیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یحیی گل‌محمدی پس از شکست ۳ بر صفر تیمش برابر سپاهان در هفته دوازدهم لیگ برتر، در نشست خبری این مسابقه گفت: بازی را خوب شروع کردیم و موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم و برخلاف جریان بازی گل خوردیم؛ این در حالی بود که در همان دقایق اولیه می‌توانستیم به گل برسیم.

وی افزود: در کل روی غافلگیری گل خوردیم و گل‌هایی دریافت کردیم که روی اشتباهات فردی نصیب حریف شد؛ به خصوص گل دوم و پنالتی که به حریف دادیم.

گل‌محمدی ادامه داد: کیفیت موقعیت‌هایی که در طول بازی به دست آوردیم از کیفیت فرصت‌های سپاهان بهتر بود و فکر نمی‌کنم سپاهان روی کار تاکتیکی به گل رسیده باشد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: اگر از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم می‌شد این بازی را نبازیم. در هر صورت به حریف تبریک می‌گویم. ما در حد توان خود دویدیم و جنگیدیم و به هر حال بضاعت محدودی داریم و باید توجه داشته باشیم که بازیکنان زیادی را در اختیار نداشتیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا محمد ابراهیمی از ابتدا برای تراکتورسازی بازی نکرد بیان داشت: او کمی مصدومیت داشت و به طور کامل آماده نبود. همچنین بعضی از بازیکنان به روز آمپول به این بازی رسیدند.

گل‌محمدی در مورد اینکه تیمش در ضدحملات خطرناک نبود و زهردار نشان نداد اظهار کرد: وقتی موقعیت به دست آمده یعنی تیم از نظر تاکتیکی خوب بوده است. سپاهان در کل ۴-۵ بار روی دروازه ما آمد، البته نتیجه فعلی جای توجیه ندارد.

وی در مورد جذب بازیکن در نیم فصل لیگ برتر تصریح کرد: قبل از اینکه به نیم فصل برسیم سه بازی دیگر داریم و درست نیست که از الان به فکر نیم فصل باشیم. سعی می‌کنیم در تمام بازی‌ها با تمام قوا بجنگیم، هرچند در نیم‌فصل هم باید یک سری مشکلات را حل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد قضاوت داور و پنالتی که به ضرر تراکتورسازی اعلام کرد گفت: نمی‌خواهم زیاد در مورد داوری صحبت کنم. او روی برخی صحنه‌ها تصمیمات تأثیرگذاری گرفت و پنالتی و اخراج که در نیمه دوم اتفاق افتاد در نتیجه بازی تأثیرگذار بود. داور زیاد به نفع سپاهان خطا گرفت و تصمیمات او در برخی صحنه‌ها تأثیرگذار بوده است و می‌توانست بهتر عمل کند.

کد خبر 328654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.