نهادهای مربوطه برای ساماندهی کارگران ساختمانی همکاری نمی کنند

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با اعلام آمادگی این سازمان برای ساماندهی کارگران ساختمانی که در محدوده میادین شهر می ایستند گفت: متاسفانه سایر نهاد ها همکاری لازم را ندارند.

اصغر کشاورزراد در گفتگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص وضعیت کارگران ساختمانی که در محدوده میدان های شهری می ایستند اظهار کرد: قرار بود تا این مشکل با همکاری شهرداری و ارگان های دیگر رفع و رجوع شود در صورتی که متاسفانه تا به امروز این هماهنگی انجام نشده است.

وی با اشاره به اینکه سازمان میادین به عنوان بازوی اجرایی شهرداری آمادگی لازم را برای ساماندهی این افراد دارد، افزود: مطالعات لازم برای رفع این معضل انجام شده و مشخص شد که این افراد در ۲۶ نقطه شهر می ایستند.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری اضافه کرد: بر اساس مطالعات و برنامه ریزی های انجام شده مقرر گردید تا این افراد در ۵ نقطه شهری مستقر شوند تا به امورات آنها نیز بهتر رسیدگی شود، اما این موضوع مستلزم همکاری اداره بیمه، دادگستری، فرمانداری و فنی و حرفه ای است.

کشاورزراد ادامه داد: این موضوع در گذشته نیز مطرح شده بود تا با همکاری و هم افزایی میان دستگاه های شهری و استانی این معضل رفع شود اما گفتنی است صرف اینکه مکانی برای این افراد در نظر گرفته شود مشکل آنان حل نمی شود بلکه اداره فنی و حرفه ای برای آموزش، اداره بیمه برای بیمه افراد، دادگستری برای رسیدگی به مباحث قضایی و فرمانداری هم باید در این راستا همکاری های لازم را داشته باشند.

کد خبر 328611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.