بازدید رهبر انقلاب از محل اسکان زلزله‌زدگان روستای کوئیک

رهبر انقلاب دقایقی پیش با حضور در چادرهای اسکان زلزله‌زدگان در روستای کوئیک کرمانشاه، به دلجویی و همدردی با آنها پرداختند.

به گزارش ایمنا، رهبر معظم انقلاب که شامگاه یکشنبه برای بازدید از مناطق زلزله زده و دلجویی از زلزله زدگان و آسیب دیدگان  به استان کرمانشاه رفتند و صبح امروزدر جمع مردم سرپل ذهاب سخنرانی کردند، پس از آن عازم روستاهای زلزله‌زده‌ استان کرمانشاه شدند. ایشان با حضور در چادرهای اسکان زلزله‌زدگان در روستای کوئیک، از نزدیک در جریان مسائل مردم زلزله‌زده قرار گرفتند.

رهبر انقلاب، در دیدار با مردم روستای زلزله‌زده کوئیک گفتند: ان‌شاءالله خدا بر دلهای شما آرامش و صبر و سکینه‌ خودش را نازل کند. مشکلات شما زیاد است؛ قبل از زلزله هم زیاد بوده، زلزله هم به اینها افزوده است. امیدواریم ان‌شاءالله این زلزله بهانه‌ای بشود برای اینکه مشکلات این روستا و روستاهای پیرامون و منطقه‌ کرمانشاه، تخفیف پیدا کند. 

من به مسئولین از ساعت اول روز دائماً سفارش کردم و کارهای خوبی هم انجام گرفته؛ هم نیروهای مسلح هم غیر نیروهای مسلح کارهای خوبی انجام دادند. باز هم سفارش می‌کنم و ان‌شاءالله امیدوارم که کارهای بهتری انجام بگیرد و بخش مهمی از مشکلات شما ان‌شاءالله برطرف بشود.

کد خبر 328610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.