ثبت ۳۶ باشگاه کتابخوانی در شهرضا

شهرضا - رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهرضا گفت: تاکنون ۳۶ باشگاه کتابخوانی در مناطق مختلف شهرستان به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، محمدعلی جعفری در حاشیه اجرای برنامه «کارناوال کتابخوانی کودک و نوجوان» این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون ۳۶ باشگاه کتابخوانی در بخش های مختلف شهرستان به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین اهداف تشکیل باشگاه‌های کتابخوانی ترویج فرهنگ مطالعه در بین افراد و اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهرضا همچنین با اشاره به اجرای طرح «کارناوال کتابخوانی کودک و نوجوانان» در شهرضا عنوان کرد: این طرح برای نخستین بار در کشور در شهرضا اجرا می‌شود.

جعفری تصریح کرد: از مجموع باشگاه‌های کتابخوانی در شهرستان پنج باشگاه در دبستان ثریا وجود دارد که یکی از این باشگاه‌ها در قالب این طرح اجرا می‌شود.

وی در تشریح جزئیات اجرای این طرح بیان کرد: کودکان شرکت کننده در این طرح با حضور در ادارات مختلف شهرستان کتاب هایی را به کارکنان ادارات داده و از آنها می خواهند آن را به فرزند خود و پس از آن به دیگران هدیه کنند تا انها نیز مطالعه کنند و هر یک از انها با امضایی در ابتدای کتاب استفاده خود را اعلام کنند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهرضا اضافه کرد: کتاب هایی که در قالب این طرح به امانت داده می‌شود در آبانماه سال آینده به دبستان ثریا برگشت داده می‌شود.

کد خبر 328605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.