بازسازی کلاس های درس در مناطق زلزله زده در اولویت قرار دارد

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان گفت: در شرایط کنونی و به منظور کمک رسانی به مناطق زلزله زده غرب کشور نیازهای این مناطق و بازسازی کلاس های درس برای دانش آموزان زلزله زده در اولویت قرار دارد و برای همکاری در ساخت با سازمان نوسازی مدارس این مناطق اعلام آمادگی می کنیم.

فریدالدین عبد یزدانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا درباره مدارس تخریبی مناطق زلزله زده غرب کشور و مشارکت خیرین مدرسه ساز اصفهان در ساخت آن اظهار کرد: طی چند روز گذشته در بازدیدی که سازمان نوسازی استان اصفهان از مناطق زلزله زده غرب کشور داشتند، تخریب ۷۰ مدرسه با ۴۰۰ کلاس اعلام شد.  

وی تصریح کرد: نمایندگان خیرین مدرسه ساز اصفهان نیز طی چند روز آینده از مناطق زلزله زده بازدید خواهند داشت. طبق گزارش این همکاران نحوه همکاری و مشارکت خیرین اصفهانی در بازسازی مدارس آسیب دیده بررسی و نهایی خواهد شد.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان اذعان کرد: البته در زمینه بازسازی کلاس ها و مدارس در استان اصفهان هم با مشکلاتی وجود دارد، از همین رو نیازمند مشارکت خیرین اصفهانی برای بازسازی فضای آموزشی استان هستیم.

وی اضافه کرد: اما در شرایط کنونی و به منظور کمک رسانی به مناطق زلزله زده غرب کشور  نیازهای این مناطق و بازسازی کلاس های درس برای دانش آموزان زلزله زده در اولویت قرار دارد و سازمان نوسازی نیازهای این مناطق را روی سایت اعلام خواهد کرد و تصمیم بر این است که خیرین مدرسه ساز با مشارکت  برای ساخت مدارس در این مناطق  کمک های لازم را داشته باشند.

کد خبر 328597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.