ارسال دومین محموله کمک های مردمی سمیرم به مناطق زلزله‌زده/ارسال محموله ها با هواپیما+عکس

سمیرم- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم گفت: مردم سمیرم در دومین محموله کمک‌رسانی بیش از ۴۰۰ میلیون ریال اقلام مختلف به زلزله‌زدگان غرب کشور کمک کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم از استقبال خوب مردم سمیرم برای کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور در روزهای گذشته خبر داد.

جواد فصیحی با اشاره به افزایش ترافیک خودروهای اعزامی برای کمک به مردم زلزله‌زده کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به افزایش ترافیک مسیرهای منتهی به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه محموله‌های مردمی پس از ارسال به مرکز استان به‌وسیله هواپیما به این مناطق ارسال می‌شود.

وی با اشاره به کمبود نیرو برای تفکیک کمک‌های مردمی در مناطق آسیب‌دیده خاطرنشان کرد: این اقلام پس از تفکیک در اصفهان به‌صورت محموله‌هایی جداگانه با هواپیما به مناطق ارسال می‌شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت سمیرم افزود: مردم نوع‌دوست شهرستان سمیرم برای احساس همدردی با زلزله‌زدگان کرمانشاه پا به میدان عمل گذاشته و تاکنون اقلام مختلفی همچون چادر، پتو، مواد خوراکی، یک دستگاه کامیون آب‌معدنی به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیون ریال را برای کمک به هم‌وطنان خود به سپاه تحویل دادند.

وی خاطرنشان کرد: چادر کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه در میدان شهدا سمیرم برپا بوده که تاکنون ۲ محموله به ارزش تقریبی بیش از ۷۰۰ میلیون ریال به مناطق زلزله‌زده ارسال‌شده است.

فصیحی تصریح کرد با توجه به استقبال پرشور مردم سمیرم چادر جمع‌آوری کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان غرب کشور تا اطلاع ثانوی برپا خواهد بود و آماد دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی است.

کد خبر 328591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.