برگزاری بیش از ۱۵۰۰ برنامه توسط ناحیه امام صادق (ع) در هفته بسیج

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان اعلام کرد: ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اصفهان بیش از ۱۱۰۰ رده بسیج دارد و در هفته بسیج امسال بیش از ۱۵۰۰ برنامه را برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ علی مقوا ساز صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که فرمودند: «بسیج لشکر انقلاب و مظهر مردم سالاری دینی و متکی بر بصیرت است»، گفت: رهبر انقلاب همواره تاکید دارند که بسیج دارای برنامه ریزی دقیق و مبتنی بر تشکیل هیأت های اندیشه ورز برای هم افزایی است.

 وی در ادامه ضمن تقدیر از مردم شهر اصفهان که از لحظات اولیه وقوع زلزله کرمانشاه در مساجد حضور به هم رساندند، تصریح کرد: کمک های مردمی در ۵۰ نقطه شهر جمع آوری و به منطقه زلزله ارسال  شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان تاکید کرد: کمک های جمع آوری شده توسط ناحیه امام صادق(ع) اصفهان در قالب ۴۰ کامیون و ۳ فروند هواپیما به کرمانشاه ارسال شده است.

وی یادآور شد: تعداد ۳ گروه جهادی نیز از طرف ناحیه امام صادق(ع) برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه به منطقه اعزام شدند و البته ارسال کمک ها همچنان ادامه دارد.

سرهنگ مقواساز با اشاره به برنامه های هفته بسیج ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان، اظهارکرد: در هفته بسیج، گشت محله محور با عنوان «حماسه خدمت و امنیت» در راستای ایجاد امنیت بیشتر در سطح محلات شهر اصفهان برای مبارزه با سرقت های خرد و کمک به آرامش بیشتر خانواده ها از ۶ آذر راه اندازی می شود.

وی با اشاره به برپایی همایش بزرگ بسیجیان با عنوان «شکوه مقاومت»، گفت: این همایش روز یکشنبه ۵ آذرماه همزمان با شب آغاز امامت امام زمان(عح) با حضور مسئولان و فرماندهان سپاه برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان افتتاح و تجهیز سالن های ورزشی و تیراندازی و مراکز بسیج(حوزه و پایگاه) با حداقل ۵ هزار مترمربع زیرساخت در سطح شهر اصفهان، اجرای طرح های مقابله با آسیب های اجتماعی به ویژه طلاق و اعتیاد در سطح جامعه با تشکیل کارگروه های مختلف، عیادت از جانبازان، سالمندان و پیشکسوتان و حضور اقشار متخصص بسیج به ویژه بسیج پزشکان، مهندسان و فرهنگیان در مناطق حاشیه ای شهر جهت کمک و همیاری مردم در زمینه های تخصصی را از دیگر برنامه های هفته بسیج در این ناحیه برشمرد.

وی به اجرای طرح مسجد محوری با هدف الگو قرار دادن مساجد اشاره و تصریح کرد: در این طرح ۴۰ مسجد را پیش بینی کرده ایم که در آنها جلساتی شکل گیرد و عمده مشکلات مردم محله در مسجد مطرح و برطرف شود.

سرهنگ مقواساز یادآور شد: مسابقات ورزشی در همه مراکز بسیج و همایش بزرگ دوچرخه سواری با عنوان «بسیج – هوای، سالم ضامن سلامت خانواده و آرامش جامعه در شهر اصفهان» نیز با حضور ۱۰۰۰ نفر دوچرخه سواربرگزار می شود.

وی برگزاری برنامه های اقتصاد مقاومتی، اجرای طرح شهید رهنمون با اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم، اجرای ویژه برنامه مهمانی لاله ها، حضور در گلستان شهدا و میثاق با آرمان های شهدارا از دیگر برنامه های هفته بسیج ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان اعلام کرد.

وی ادامه داد: ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اصفهان بیش از ۱۱۰۰ رده بسیج دارد و در هفته بسیج امسال بیش از ۱۵۰۰ برنامه را برگزار خواهد کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان اظهارکرد: امسال ۲ هزار نشست خانوادگی با موضوع سبک زندگی در سطح مساجد توسط رده های بسیج برای اعتلای کانون خانواده های شهر اصفهان برگزار می شود.

وی با اشاره به اعزام ۲۰ گروه جهادی به اردوهای جهادی در طول سال و حضور در مناطق محروم سطح استان و شهر اصفهان، گفت: گروه های جهادی برای کمک به رفع آسیب ها و محرومیت های مناطق محروم اعزام می شوند.

کد خبر 328587

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.