همکاری شهرداری اصفهان و استانداری کرمانشاه برای رفع آسیب های زلزله

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طی بازدید از مناطق زلزله زده و جلسات با مسئولان کرمانشاه قرار شد تا شهرداری اصفهان کمک های خود را در حوزه عمرانی و تامین سایر اقلام مورد نیاز به مناطق زلزله زده ارائه کند.

علیرضا نصر اصفهانی در گفتگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به حضور شهردار ، رییس و اعضای شورای شهر اصفهان به همراه تنی چند از مدیران و خیرین به مناطق زلزله زده اظهار کرد: این سفر برای ما بسیار کارآمد بود و در کمترین زمان ممکن بیشترین بهره را از آن بردیم.

وی افزود: در این سفر یک روزه از شهرهای ثلاث باباجانی، ازگله و سرپل ذهاب بازدید و از مردم داغدیده نیز دلجویی کردیم.

نایب رییس شورای شهر اصفهان با بیان اینکه این حوادث توجه به ایمنی را به ما گوشزد می کند اظهارکرد: در اصفهان هم باید ساختمانها با ایمنی لازم و توجه به استحکامات و قوانین ساخته شود و در صورتی که این موارد رعایت شود کمترین آسیب ها در زمان زلزله به ساختمانها وارد می شود.

نصر افزود: مشاهدات ما نشان می دهد ساختمانهایی که حداقل این مسائل را رعایت کرده بودند دچار کمترین آسیب ها نیز شده اند.

وی با اشاره به کمک هایی که قرار است از سوی شهرداری اصفهان انجام شود گفت: مردم این مناطق به اقلام زیادی نیازمندند و قرار شد تا با اعلام نیاز های خود بخشی از این اقلام را تامین کنیم. همچنین در این مناطق نیاز به آوار برداری است و نیاز به ماشین های سنگین را نیز اعلام کردند.

نایب رییس شورا با اشاره به نشست شهردار اصفهان با معاونت عمرانی استانداری کرمانشاه بیان کرد: قرار شد تا با همکاری میان این دو بخشی از مشکلات عمرانی نیز رفع شود.

کد خبر 328562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.