استاندار اصفهان با خانواده شهید حججی دیدار کرد

استاندار اصفهان و هیأت همراه صبح امروز در منزل پدر شهید محسن حججی حضور یافت.

به گزارش ایمنا، محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان و هیأت همراه صبح امروز در ادامه سفرهای شهرستانی وارد نجف آباد شد.

استاندار اصفهان در بدو ورود به این شهر در گلستان شهدای همیشه جاوید شهرستان نجف آباد حاضر شد و نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

وی به منظور بازدید از چند طرح و افتتاح چند واحد تولیدی، صنعتی و همچنین دیدار با خانواده شهید حججی با همراهی تنی چند از مسئولان استان و همچنین امام جمعه نجف‌آباد در منزل شهید محسن حججی حضور یافت و با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و گفت‌وگو کرد.

  محسن مهرعلیزاده در ادامه اظهار داشت: شهید سرافراز محسن حججی با استقامت در برابر دشمنان و شهادت در راه اسلام و نظام، باعث تقویت روحیه رزمندگان اسلام و مدافعان حرم شد.
وی اظهارکرد: دشمنان اسلام بخصوص استکبار جهانی با همکاری رژیم صهیونیستی گروه جنایتکار داعش را با ظاهری اسلامی بوجود آوردند تا به اسلام و مسلمانان ضربه بزنند.
استاندار اصفهان افزود: شهدا همه عزیزند اما شهید محسن حججی با شهادت و استقامت خود برابر داعش بین شهدا ستاره شد.
پدر شهید حججی نیز در این دیدار با اشاره به فعالیت فرهنگی و جهادی این شهید در منطقه محروم پشتکوه دوم فریدونشهر، گفت: در هفته‌های گذشته در منطقه پشتکوه دوم حضور یافتیم.
محمدرضا حججی خطاب به استاندار اصفهان گفت: درخواستی که از شما داریم این است که نسبت به احداث جاده در منطقه بسیار محروم پشتکوه فریدونشهر اقدام کنید.
در این دیدار استاندار اصفهان بر رسیدگی به درخواست خانواده شهید محسن حججی مبنی بر احداث جاده برای منطقه محروم پشتکوه فریدونشهر تاکید کرد و احداث 25 کیلومتر جاده در این منطقه در دستور کار معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان قرار گرفت.
حدود 2 هزار تن در روستاهای پشتکوه دوم سکونت دارند و فاصله آخرین روستای پشتکوه دوم یعنی وزوه تا گردنه کلوسه 50 کیلومتر است.
گردنه کلوسه تا مرکز شهرستان فریدونشهر بیش از 150 کیلومتر فاصله دارد.
شهرستان کوهستانی و سردسیر فریدونشهر در 180 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

کد خبر 328560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.