اصفهانی ها برای کمک به مردم زلزله زده غرب کشور پیشگام بوده اند

فعال مردمی در امور خیریه کشور گفت: اصفهانی ها به هر شکلی که فکر کنید در راه کمک به مردم زلزله زده پیش قدم بوده اند و از مهندسی که در اینجا در حال نقشه کشی است تا کادر مدیریت شهری اصفهان از این منطقه بازدید کرده اند و به یاری مردم آمده اند.

به گزارش ایمنا، سپهر سلیمی در دیدار با شهردار اصفهان در روستای ۱۰۰ درصد تخریب شده امام عباس در اثر زلزله غرب کشور، اظهار کرد: روستاهایی که در زلزله سالم مانده اند کسی جرأت ندارد وارد خانه های آن شود چون همه آنها ترک برداشته و از سوی دیگر فصل سرما نیز در راه است.

وی افزود: اکنون تنها کاری که باید انجام داد تهیه کانکس است تا مردم زندگی خود را در آنجا بگذارنند.
وی ادامه داد: کمک های مردمی بسیار زیاد است و اصفهانی ها نیز به هر شکلی که فکر کنید در راه کمک به مردم زلزله زده پیش قدم بوده اند و از مهندسی که در اینجا در حال نقشه کشی است تا کادر مدیریت شهری اصفهان از این منطقه بازدید کرده اند، به یاری مردم آمده اند.
این فعال مردمی در امور خیریه کشور عنوان کرد: علی رغم مشکلاتی که در اثر وقوع زلزله پیش آمده اما روحیه مردم خوب است چرا همه در اینجا با هم همدل هستند و بر در و دیوار نوشته شده «هموطن خدا قوت!»
وی خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر به جز کاروان همدلی مدیران شهری اصفهان کسی را ندیدم که بازدید از این منطقه بیایند البته امروز روز خوشحال کننده ای است چراکه کانکس هایی که در راه بوده بالاخره به این منطقه رسید.

کد خبر 328497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.