بلوکه کردن کمک مالی ایرانیان آمریکا و کانادا به زلزله‌زدگان نشان از سبعیت نظام آمریکاست

لنجان_نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: حرکت ضد بشر دوستانه آمریکا و بلوکه کردن کمک مالی ایرانیان آمریکا و کانادا به زلزله‌زدگان به هیچ عنوان چیزی را از ما کم نمی کند بلکه عمق خباثت سردمدارن آمریکا را نشان داده و آمریکا شناسی را در اذهان مردم رق می زند.

محسن کوهکن در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان اظهار کرد: زمانی که حادثه ای همچون زلزله در کشوری اتفاق می افتد معمولا در شرایط امروز و وجود وسائل ارتباط جمعی تا اوج گرفتاری ها و مصائب مردم در سراسر دنیا  منعکس می شود.

وی افزود: در چنین مواقعی وجدان انسان های بیدار و آگاه به محض اینکه از وقوع چنین حوادثی مطلع می شوند به صورت طبیعی احساس می کنند وظیفه ای انسان دوستانه به عهده دارند حال اگر رژیمی مثل رژیم حاکم بر آمریکا از چنین اقداماتی ممانعت کند نهایت سبعیت خود را به نمایش گذاشته و نشان می دهد آنها به چه میزان از مسائل انسانی به دور بوده و همه چیز را از دریچه سیاسی آن هم سیاست فاشیستی حود میبینند.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم میهن اسلامی این بار هم سنگ تمام گذاشتند و بار دیگر نشان دادند در کنار هموطنانشان در سختی‌ها و تنگناها ایستاده‌اند و هر کدام در حد توان و بضاعت‌شان کمک کردند تا از تلخی اتفاق زلزله کرمانشاه کم کنند لذا سردمدارا ن آمریکا باید بدانند مردم غیور ما به هیچ عنوان اجازه نمی دهند زلزله زدگان محتاج کمک های آنها باشند.

وی اضافه کرد: نکته قابل توجه و مهم این است که در بخش های مختلف از جمله رسانه های جهان حرکت ضد بشر دوستانه آمریکا و بلوکه کردن کمک مالی ایرانیان آمریکا و کانادا به زلزله‌زدگان به سرعت منعکس شد و اینگونه رفتارها به هیچ عنوان چیزی را از ما کم نمی کند بلکه عمق خباثت سردمدارن آمریکا را نشان داده و آمریکا شناسی را در اذهان مردم رقم می زند.

کوهکن در  ادامه با اشاره به واکنش های انجام گرفته در خصوص مسکن مهر کرمانشاه گفت: در مورد سخنانی که در خصوص مسکن مهر کرمانشاه از سوی معاون اول و رئیس جمهور مطرح شد باید گفت وقتی اتفاقی همچون زلزله رخ می دهد هیچ کسی نباید از این مسائل بهره برداری سیاسی کند.

وی عنوان کرد: البته من نیز نمی خواهم بگویم مسکن مهر در استانهایی که ساخته شده با کیفیت خیلی خوب ساخته شده و اینکه بسیار بد ساخته شده اند چراکه ما نیز در شهرستان لنجان شاهد ساخت مسکن مهر بوده ایم و واقعا کیفیت بخش هایی از آن مشهود است که نیاز به کارشناسی نیز نیست چراکه برخی عیبها از نزدیک معلوم و مشخص است.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دولت دوازدهم پس از وقوع زلزله در غرب کشور نظراتی را علیه این پروژه مطرح کردند و وزیر مسکن دولت گذشته نیز مطرح کرد انبوه سازان مشاغل آزاد آنها را ساخته اند و واحدهای آنها خراب شده و چنین پاسخی مطرح می شود.

وی خاطرنشان کرد: چه بهتر بود این مسائل در رسانه ها مطرح نمی شد و پیگیری های لازم از راه خود انجام میگرفت اما امروز که این سخنان رسانه ای شده است باید دستگاه های بی طرف و رسانه ها بخصوص رسانه ای مستقل و بی طرف تا عمق قضیه را بررسی کرده تا مشخص شود گفته کدام یک از این افراد صحیح است و آن را به اطلاع مردم برسانند.

کوهکن تاکید کرد: البته نباید فراموش کرد در شان مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست در چنین مواقع حساس که باید وقت خود را صرف کمک رسانی به زلزله زدگان کنند زمان را از دست داده و آن را مصروف به این مسائل کنند لذا باید در عرصه عمل به فکر کمک به آسیب دیدگان باشیم.

کد خبر 328435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.