تیم رعد پدافند در وقت اضافه بسته شد/ استفاده از بازیکنان در پست های غیرتخصصی

مربی تیم والیبال رعد پدافند کاشان گفت: اولین سالی است که در لیگ برتر شرکت می‌کنیم و تنها برای ماندن در لیگ برتر و تجربه‌اندوزی آمده‌ایم.

حمید خراسانی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد نتایج ضعیف تیمش پس از گذشت هفت هفته از لیگ برتر والیبال، اظهار کرد: بازیکنان نسبت به اوایل فصل با یکدیگر هماهنگ‌تر شده‌اند اما در بازی مقابل تیم شهرداری ورامین ۲ نفر از بازیکنان سرماخوردگی داشتند و نتوانستند در زمین باشند و به همین دلیل ضعف‌های تیم بیشتر شد و نتوانستیم مقابل شهرداری ورامین نتیجه بگیریم.

وی ادامه داد: تیم ما در دقیقه ۹۰ که هیچ، می‌توانم بگویم در دقیقه ۱۲۰ بسته شد و به همین دلیل نتوانستیم بازیکنانی که مدنظر داریم را جذب کنیم و از بازیکنانی که در اختیار داریم در پست‌های غیرتخصصی استفاده می‌کنیم که هم خود بازیکنان و هم ما اذیت می‌شویم اما چاره‌ای نداریم و باید تا نیم‌فصل صبر کنیم تا سه بازیکن به تیم اضافه کنیم.

خراسانی بیان کرد: امسال به دلیل اینکه بازیکنان قوی در تیم‌ها پخش شده‌اند و تنها در چند تیم متمرکز نیستند هیچ‌کدام از تیم‌ها را نمی‌توان دست کم گرفت به همین دلیل لیگ امسال خیلی سخت شده است.

مربی تیم والیبال رعد پدافند کاشان اشاره کرد: اولین سالی است که در لیگ برتر حضور داریم و تنها برای کسب تجربه و ماندن در لیگ برتر آمده‌ایم. از همان ابتدا هم قصد قرار گرفتن در جمع چهار تیم اول جدول را نداشتیم و نخواهیم داشت و انشالله سال‌های آینده بر روی این مهم برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی تأکید کرد: هدف تیم رعد پدافند کاشان از حضور در لیگ امسال ماندن در لیگ برتر و سقوط نکردن به لیگ دسته یک است و برایمان مهم است که جزو ۱۰ تیم بمانیم.

خراسانی در پاسخ به اینکه آیا خودش تا آخر فصل هدایت تیم رعد پدافند کاشان را به عهده دارد یا سرمربی دیگری برای این تیم انتخاب می‌شود، اشاره کرد: قصد داریم از فرد باتجربه‌ای برای کمک به تیم استفاده کنیم اما هنوز فرد خاصی معرفی نشده است. از عباس برقی خواستیم تا به تیم کمک کند اما او به دلیل مشکلاتش تا الان قول مساعد نداده است.

مربی تیم والیبال رعد پدافند کاشان گفت: روز چهارشنبه اول آذرماه از ساعت ۱۶ میزبان پیکان تهران هستیم. متأسفانه چهار بازی آخر از دور رفت سخت است اما با تمام تلاش بازی می‌کنیم همان‌طور که تا الان هم بازیکنان چیزی کم نگذاشته‌اند و هم کادر فنی و هم خودم از آن‌ها راضی هستیم. امیداورم بتوانیم در بازی‌های نیم‌فصل دوم باخت‌ها را جبران کنیم و بتوانیم خودمان را از انتهای جدول بالا بکشیم.

وی افزود: پیکان تیم بزرگی است. بازیکنان سرشناس و با تجربه‌ای دارد که همگی دستی در والیبال دارند و امیدوارم بتوانیم مقابل این تیم بازی خیلی خوبی انجام دهیم تا به‌قول معروف به دل تماشاگران و جامعه والیبال بچسبد.

کد خبر 328429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.