درصددیم زیرساخت های مورد نیاز برای امدادرسانی به غرب کشور را فراهم کنیم

شهردار اصفهان گفت: به زودی به همراه یک هیئت به کرمانشاه و دیگر مناطق زلزله زده سفر خواهیم کرد تا در آنجا زمینه مشارکت مردمی بیشتر را بررسی کرده و بتوانیم با ارائه راهکارهایی، شرایط ساخت مدرسه و مسجد و مسائل مورد نیاز را فراهم نماییم .

به گزارش ایمنا، قدرت الله نوروزی در ارتباط تلفنی با برنامه زنده رادیویی «سلام اصفهان» ضمن عرض تسلیت رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا (ع) اظهار کرد: در هفته گذشته به دلیل وقوع زلزله در غرب کشور، متاسفانه جمع زیادی از هموطنان جان باخته یا مصدوم و آواره شدند که این مصیبت را به همه مردم به خصوص ساکنان غرب کشور تسلیت عرض می کنم البته لازم به ذکر است در کنار این حزن و اندوه بزرگ، حس خوبی هم به دلیل کمک های مردمی به وجود آمد.

وی ادامه داد: بسیاری از مردم از طریق نهادهای امدادی از جمله هلال احمر و خیریه ها کمک های خود را برای مردم نیازمند غرب فرستادند و برخی نیز به صورت خودجوش کمک هایی را جمع آوری و ارسال کردند.

شهردار اصفهان با تاکید براینکه در این شرایط سعی کردیم زیرساخت های مورد نیاز را برای امدادرسانی فراهم کنیم، عنوان کرد: قصد دارم به زودی به همراه یک هیئت به کرمانشاه و دیگر مناطق زلزله زده سفر کنیم تا در آنجا زمینه مشارکت مردمی بیشتر را بررسی کرده و بتوانیم با ارائه راهکارهایی، شرایط ساخت مدرسه و مسجد و مسائل مورد نیاز را فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه درهفته گذشته، شهرداری اصفهان با تغییراتی روبرو بود، گفت: درهمین راستا مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی و مدیر منطقه ۱۱ منصوب شدند و احکام آنها صادر شد، چند دستور و بخشنامه نیز در راستای انضباط کاری بیشتر صادر شد.

نوروزی با بیان اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر در کمیسیون های تخصصی در حال بررسی سیاست ها برای بودجه بندی سال آینده هستند، تصریح کرد: امیدوارم این مسیر به درستی طی شود،  اولویت های شهری مشخص و به کمک مردم شاهد آبادانی بیشتر شهرمان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم در هفته جاری، ادامه کمک های مردمی به زلزله زدگان تداوم پیدا کند و مردم بتوانند حس کمک و نوع دوستی را به خوبی در این مقطع به نمایش بگذارند.

کد خبر 328407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.