کاهش آمار متوفیات حوادث ترافیکی در استان اصفهان درهفت ماهه سال ۹۶

اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان از کاهش آمار متوفیات حوادث ترافیکی در استان اصفهان درهفت ماهه سال ۱۳۹۶ خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در هفت ماهه سال جاری،  ۶۶۱ نفر که در حوادث ترافیکی جان خود را از دست دادند به اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان ارجاع داده شده اند. این آمار در مقایسه با   مدت مشابه سال قبل ۶۹۹ نفر(۱۶۶ زن و ۵۳۳ مرد) ۵.۴  درصد کاهش داشته است.

از مجموع تلفات حوادث ترافیکی  سال جاری  در این استان، ۱۵۲ نفر زن  و  ۵۰۹ نفر مرد  بوده اند. قابل توجه اینکه  بیشترین تلفات حوادث ترافیکی  با ۳۸۵ نفر در جاده‌های برون‌ شهری، ۲۴۸ نفردر مسیرهای درون ‌شهری، ۱۲ نفر جاده های روستائی و ۱۶ سایر گزارش شده است.

همچنین در مدت فوق ۱۵ هزار و ۶۶۸ مصدوم حوادث ترافیکی به اداره کل  پزشکی قانونی استان اصفهان و مراکز تابعه مراجعه کرده اند که از این تعداد ۴ هزار و ۱۶۷ نفر زن و ۱۱ هزار و ۵۰۱ نفر مرد هستند. لازم به ذکر است آمار مصدومین حوادث ترافیکی در هفت ماهه سال جاری در مقایسه با  مدت مشابه سال قبل ، ۱.۱ درصد کاهش داشته است.
به گزارش  روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان، در مهر ماه سال جاری ۱۰۶ نفر(۲۴ زن و ۸۲ مرد) در حوادث ترافیکی استان جان خود را از دست داده اند که نسبت به مهر ماه سال گذشته ۹۹ نفر(۳۰ زن و ۶۹ مرد) ۷.۱ درصد افزایش داشته است.
در این مدت ۲ هزار و ۲۷۶ مصدوم حوادث رانندگی نیز به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که تعداد مصدومان نسبت به مهرماه سال قبل از آن ۲.۱ درصد افزایش یافته است.

کد خبر 328399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.