اطلاعیه سازمان بسیج ورزشکاران استان در مورد اقلام موردنیاز زلزله‌زدگان

سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان فهرست اقلام مورد نیاز زلزه‌زدگان غرب کشور را اعلام کرد.

به گزارش ایمنا، در پی وقوع زلزله ۷.۳ ریشتری در غرب کشور که شامگاه یکشنبه ۲۱ آبان ماه استان‌های کرمانشاه، ایلام، کردستان و بخش‌های گسترده‌ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند و موجب خسارت جانی و مالی فراوان به هفت شهرستان و روستاهای استان کرمانشاه شد، ورزشکاران و اهالی ورزش کشور نیز همگام با سایر مردم نوعدوست ایران اقدام به جمع‌آوری کمک برای مردم زلزله‌زده غرب کشور کردند.

سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان نیز از روز سه‌شنبه هفته گذشته با انتشار اطلاعیه‌ای برای جمع‌آوری کمک‌های اهالی ورزش و هیأت‌های ورزشی استان اصفهان اعلام آمادگی کرد و تا کنون چندین محموله از این کمک‌ها به استان کرمانشاه ارسال شده است.

با توجه به تأمین نسبی برخی نیازها از جمله آب معدنی و اقلام خوراکی، سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان در اطلاعیه‌ای از ورزشکاران استان خواست با توجه به در پیش بودن بارندگی در مناطق زلزله‌زده، اقلامی مثل شوفاژ برقی، بخاری برقی، لباس گرم نو و پلاستیک رولی با عرض چهار متر را در اولویت کمک‌های خود قرار دهند.

ورزشکاران اصفهانی می‌توانند کمک‌های خود را به صورت ۲۴ ساعته به سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان واقع در میدان انقلاب، خیابان کمال اسماعیل، جنب مجتمع یاس، کوچه ۴، ساختمان چمران تحویل دهند. قرار است این اقلام به مقر سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در روستای بزمیر شهر سر پل ذهاب استان کرمانشاه ارسال شود.

به گزارش ایمنا، علاوه بر کمک‌های برخی هیأت‌های ورزشی استان و باشگاه گیتی‌پسند که از طریق سازمان بسیج ورزشکاران استان به کرمانشاه ارسال شد، تعدادی از هیأت‌های ورزشی نیز به صورت جداگانه اقدام به ارسال این کمک‌ها کردند.

باشگاه‌های سپاهان و ذوب‌آهن نیز در امر یاری به زلزله‌زدگان مشارکت داشته‌اند.

کد خبر 328371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.