خیابان صاحب روضات آماده بهره برداری است

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: احداث خیابان صاحب روضات با هزینه ای بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان اجرایی شده و آماده بهره برداری است.

مهین شکرانی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اینکه منطقه یک از مناطق مرکزی و پرترددد شهر است و بیشترین خیابان های این منطقه در بافت تاریخی و محدوده زوج و فرد قراردارد، یکی از مباحث مهمی که در دستور کار قرار گرفته، آزادسازی گلوگاه ها و رفع موانع ترافیکی است.

وی ادامه داد: در همین راستا، آزادسازی و احداث خیابان صاحب روضات با هزینه ای بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان به صورت همزمان اجرایی شده و آماده بهره برداری است.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان عنوان کرد: با موافقت شورای ترافیک استان، اتصال خیابان صاحب روضات به بزرگراه شهید خرازی انجام شد تا بار ترافیکی خیابان های آیت الله کاشانی، آیت الله طالقانی و خیابان های مجاور کاهش پیدا کند.

شکرانی با بیان اینکه به موازات اجرای این پروژه، مسیر BRT حدفاصل میدان جمهوری اسلامی تا پل فلزی انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: عملیات احداث یک پارکینگ در ورودی خیابان آیت الله طالقانی در ادامه خیابان اردیبهشت شمالی به منظور کاهش بار ترافیکی خیابان های کاشانی، طالقانی و بهشتی در دست اجراست.

کد خبر 328358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.