آمادگی پذیرش۳۰۰ مصدوم در بیمارستان های اصفهان / سه مصدوم در بیمارستان الزهرا بستری شدند

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: سه نفر از مصدومان زلزله غرب کشور برای درمان تکمیلی تروما به مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س) منتقل شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، دکتر کیانوش جهان پور با بیان اینکه سه نفر از مصدومان و بیماران زلزله غرب کشور برای درمان به استان اصفهان اعزام‌ شده‌اند، گفت: این مصدومان، مراحل اولیه درمان را در استان کرمانشاه انجام داده و برای درمان تکمیلی تروما به مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س) منتقل شدند.

 وی با اعلام اینکه وضعیت بیماران وخیم نبوده و انتقال آن‌ها با آمبولانس انجام‌ شده است، افزود: خوشبختانه حال بیماران رو به بهبود است و اعزام گسترده و منسجم یافته‌ای از مصدومان به استان اصفهان نبوده است.

وی تصریح کرد: بیشتر مصدومان به استان‌های تهران و البرز منتقل شدند، بااین حال تمامی بیمارستان‌های اصفهان در حالت آماده‌باش هستند و در مرحلهٔ اول، آمادگی پذیرش ۳۰۰ نفر از مجروحان و مصدومان زلزلهٔ استان کرمانشاه را دارند.

به گزارش ایمنا، زلزله ای به بزرگی ۷.۳ ریشتر ساعت ۲۱ و ۴۸ دقیقه شامگاه یکشنبه (بیست و یکم آبان ماه) استان کرمانشاه و مناطقی از عراق را لرزاند. این زلزله در استان کرمانشاه حوالی ازگله در عمق ۱۱ کیلومتری زمین روی داد. شدت این زمین لرزه به اندازه ای بود که در بیشتر استان ها و برخی کشورهای منطقه نیز احساس شد.

کد خبر 328355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.