تعریض خیابان سلمان فارسی با اعتبار ۵ میلیارد تومان

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان گفت: تعریض خیابان سلمان فارسی با اعتبار ۵ میلیارد تومان در دست اجراست.

محمد هویدا در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: تعریض خیابان سلمان فارسی برای تسهیل در عبور و مرور و دسترسی آسان شهروندان از کمربندی شرق به ورودی شهر در دستورکارشهرداری قرار گرفت.

وی افزود: تعریض خیابان سلمان فارسی حدفاصل بزرگراه آیت الله رفسنجانی تا میدان شهدای هسته ای در دست اجراست.

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان با تاکید براینکه این پروژه ۵۰ درصد پیشرفت داشته است، عنوان کرد: ۵ میلیارد تومان برای اجرای این پروژه در نظرگرفته شد و درصورت تامین اعتبار تا پایان سالجاری این پروژه تکمیل می شود.

هویدا با بیان اینکه تعریض این خیابان در قالب ابر پروژه میدان شهدای هسته ای در حال اجراست، توضیح داد: علمیات عمرانی ابر پروژه میدان شهدای هسته ای در قالب ۴ پروژه شامل تعریض خیابان سلمان فارسی، ساماندهی میدان شهدای هسته ای و تعریض خیابان ارغوانیه حدفاصل تقاطع ارغوانیه تا میدان شهدای هسته ای و تعریض خیابان روشن دشت تعریف شده که در مجموع ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون آزادسازی خیابان سلمان فارسی ۸۰ درصد پیشرفت داشته و ۲۰ درصد باقی مانده شامل ۴ باغ و ۱۲ باب مغازه است که با مالکان آنها در حال مذاکره هستیم، ادامه داد: خیابان سلمان فارسی به طول ۱۲۰۰ متر و عرض ۶۰ متر شامل ۲ باند تندرو ۱۱ متری و ۲ باند کندرو ۷ متری، فضای سبز و مسیر ویژه عبور دوچرخه است.

کد خبر 328330

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.