مدیران جدید شهر به حقوق شهروندی و نیروی انسانی توجه ویژه داشته باشند

رییس شورای شهر اصفهان گفت: مدیران جدید شهرداری به حقوق شهروندی، حقوق نیروی انسانی و کارآمدی توجه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فتح الله معین با حضور در مراسم تکریم و معارفه خدمتگزاران مردم در شهرداری اصفهان اظهار کرد: ما امروز قدردان افرادی هستیم که جای خود را به افراد بعدی می دهند.

وی افزود: جهان مادی و بشری جهانی است که دائم در حال تغییر است و تغییر نیاز جامعه است اما مهم این است که دوره هر مدیری که به پایان می رسد پیش خود و خدای خود از عملکرد خود راضی باشد.

رییس شورای شهر اصفهان بیان کرد: این فرد باید از خود میراث خوبی به جای گذارد تا همگان از آن بهره مند شوند.

معین با اشاره به افرادی که به تازگی منصوب می شوند گفت: از این افراد درخواست دارم تکریم ارباب رجوع را به خوبی رعایت کنند چرا که این افراد تنها مراجعه کنندگان به ادارات نیستند بلکه این افراد تمامی ذی نفعان از خدمات آن اداره هستند.

وی افزود: توجه به این موضوع منجر به تحقق حقوق شهروندی می شود و این موضوعی است که از دیدگاه الهی هم مهم است.

رییس شورای شهر اصفهان تصریح کرد: همچنین باید حقوق نیروی انسانی در سازمان ها هم به خوبی رعایت شود، البته این حق نیز صرفا به معنای دستمزد نیست.

معین با بیان اینکه مدیران همچنین باید توجه داشته باشند میزان کارآمدی آنها کاهش نداشته باشد، در غیر این صورت خدمت رسانی به مردم لنگ می شود، اظهارکرد: ما در شهری فعالیت می کنیم که ۲ میلیون نفر جمعیت دارد از این رو ارائه خدمات به این جمعیت نیازمند یک رویه علمی و عملی صحیح است.

وی اذعان کرد: روش های سنتی در این میان کارساز نیست به عنوان مثال محاسبات دستی در شهرداری با اختلافاتی همراه است و باید این رویه به سوی مکانیزه شدن برود.

رییس شورای شهر اصفهان با اشاره به توصیه ای که به مدیرعامل اتوبوسرانی داشته گفت: در دوره های قبلی به موضوع زمان بندی صحیح حرکت اتوبوس ها اشاره داشته ایم اما این موضوع هنوز محقق نشده است این مهم مستلزم اجرای یک اقدام علمی است.

معین در پایان برای تمامی افرادی که در شهرداری اصفهان تلاش کرده اند آرزوی موفقیت و سعادت کرد.

کد خبر 328327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.