واژگونی دو خودرو در جاده تیران و کرون ۲ کشته و ۵ مصدوم داشت

سرپرست اورژانس اصفهان گفت: دو حادثه واژگونی خودرو در جاده تیران به داران طی دو روز گذشته منجر به فوت دو تن و مصدومیت پنج نفر شد.

غفور راستین درباره جزئیات این حادثه در گفت و گو با ایمنا اظهار کرد: در حادثه اول، بر اثر واژگونی خودرو پژو یک خانم و بچه کشته و سه سر نشین دیگر نیز  مجروح شدند و مصدومان حادثه به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: همچنین در حادثه ای دیگر یک خودرو پراید بر اثر خواب آلودگی راننده در همین مسیر واژگون شد که دو مصدوم این حادثه توسط نیروی های امدادی به مرکز درمانی اعزام شدند و تحت مراقبت قرار گرفتند.

به گفته راستین این سومین حادثه واژگونی در این هفته بوده است. علاوه بر این پنج نفر بامداد روز شنبه ۲۰ آبانماه در حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در جاده داران به تیران مصدوم شدند که به مرکز درمانی انتقال داده شد.

سرپرست اورژانس اصفهان اذعان کرد:جاده تیران به داران یکی از محورهای پر تردد استان اصفهان است و واژگونی خودرو بیشترین حوادث رانندگی در این مسیر را تشکیل می دهد.

گفتنی است شهرستان تیران و کرون با بیش از ۷۱ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد و این شهرستان دارای ۷۳۵ کیلومتر راه همسنگ است.

کد خبر 328316

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.