گلپایگان فاقد نگهداری فرآورده‌های خونی است

گلپایگان- امام جمعه گلپایگان گفت: شهرستان گلپایگان به مرکز نگهداری فرآورده‌های خونی و بانک خون نیازمند است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حجت الاسلام محمدعلاء الدینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان با تسلیت سالروز شهادت پیامبر(ص) و امام حسن(ع)، اظهار داشت: رحلت پیامبر(ص) بزرگترین مصیبت در جامعه اسلام بود.

وی با تسلیت شهادت امام رضا(ع)، بیان داشت: عزاداری در کنار مرقد مطهر امام رضا(ع) یک سعادت بزرگ که نصیب هر انسانی نخواهد شد زیرا ادای دین محسوب می‌شود.

امام جمعه گلپایگان با اشاره به آغاز ماه ربیع الاول و فضیلت بزرگ بزرگ این ماه، گفت: امروز در جامعه در خصوص موضوع هجرت سخنی به میان آورده نمی‎شود چون هجرت بحث اخلاقی و عبادی دارد.

وی با اشاره به آزادسازی شهر سوسنگرد، گفت: حصر آبادان و آزادسازی سوسنگرد از تأکیدات امام خمینی  بود که با فرماندهی مقام معظم رهبری در آن زمان که ریاست  شورای عالی دفاع را برعهده داشتند به سرانجام رسید.

علاء الدینی گفت: در آستانه فرا رسیدن سالروز تشکیل بسیج قرار داریم و بسیجی کسی که در کارکردن برای مردم بازدهی زیادی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه سخن حق گفتن برای ما مهم است نه گرایش اصلاح طلب و اصولگرا بودن، گفت: پس از وقوع زلزله غرب کشور جلسات موثری از سوی فرمانداری و اعضای شورای اداری شهرستان و مدیریت بحران با حضور خیرین  برای کمک به مردم زلزله زده غرب کشور تشکیل شد.

امام جمعه گلپایگان افزود: تقبل پرداخت حدود ۱۵ میلیون تومان وجه نقد،  اهداء خون مردم و مسؤولان و پرداخت یک روز حقوق از سوی کارمندان دولت  در شهرستان صورت گرفت.

وی تأکید کرد: گلپایگان فاقد مرکز نگهداری فرآورده‌های خونی و بانک خون است تا در صورت نیاز، برای کمک به بیماران در دسترس قرار گیرد.

علاء الدینی اذعان کرد: مردم کشور باردیگر در کمک به زلزله زدگان غرب کشور حس  نوعدوستی،  رأفت و مهربانی و انسان دوستی خود را نشان دادند./

کد خبر 328292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.