یادواره های شهدا بر گسترش فرهنگ ایثار و فداکاری جامعه اثرگذار است

برخوار ـ دبیر قرارگاه عمار در بیست و سومین یادواره سرداران و ۷۰ شهید شهر سین برخوار گفت: ‌برگزاری یادواره های شهدا آخرت گرایی، فرهنگ ایثار، ‌ فداکاری و اثر گذاری بر کل جامعه دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار ، در این آیین حجت الاسلام مهدی طائب دبیر قرارگاه عمار گفت:شهدا با خدا معامله کردند و پاداش خداوند در برابر این از خود گذشتگی و ایثار نقد است .

وی افزود: ‌شهدا برنده های دنیای مادی هستند و طبق آیات و روایات زنده هستند و به حیات ابدی می رسند.

دبیر قرارگاه عمار گفت: تنها سرمایه انسان که قابل جمع آوری و دپو کردن نیست و آن را باید مصرف کنیم، سرمایه عمر است و اینکه می گویند شهدا زنده اند یعنی روح شهدا ناظر است و خداوند به آنها رزق جدید می دهد و می توانند اثر بگذارند.

وی یادواره های شهدا را عنایت شهدا به مردم بیان کرد و افزود:‌یادواره های شهدا آخرت گرایی، ایثار، ‌ فداکاری و اثر گذاری بر کل جامعه دارد.

در ادامه سردار مرتضی قربانی مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: شهدا ادامه دهنده راه امام حسین علیه السلام هستند و امروز آیین های یادواره های شهدا خنثی کننده تهاجم های فرهنگی دشمن و پادزهری برای مقابله با دسیسه های دشمن در شبکه های مجازی است.

در این آیین از کتاب "اوج عشق" یادنامه شهدای شهر سین برخوار که با قلم و گردآوری حجت الاسلام رسول جزایری نوشته شده است رونمایی شد.

کد خبر 328288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.