همراهی آل سعود با رژیم صهیونیستی موجب سقوط حاکمان سعودی خواهد شد

نطنز- امام جمعه بادرود گفت: اگر آل سعود با همراهی رژیم صهیونیستی بخواهد خود را وارد معرکه جدیدی کند با بحرانی شدید تری مواجه شده و سقوطش بیش از پیش تسریع خواهد یافت

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه های نماز جمعه این هفته که در آستان مقدس امامزاده آقاعلی عباس و شاهزاده محمد (ع) برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز رحلت پیامبر اسلام (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: بر طبق آیات قرآنی، رسول اکرم (ص) از شایسته ترین اخلاق ها و پسندیده ترین فضیلت ها بهره مند بودند.

قاسمی با بیان این که تواضع و فروتنی اولین ویژگی ممتاز پیامبر اسلام (ص) بود، افزود: یکی از اهداف رسالت ایشان ریشه کن کردن خودپسندی در جامعه بود و با فروتنی به مخالفت با تکبر پرداختند.

وی گفت: محبت و مهربانی، صبر و شکیبایی و سخاوت نیز از مهم ترین ویژگی های رسول خدا بود که همین ویژگی ها باعث شد تا خیل عظیم مردم هم از این ویژگی ها الگو گرفتند و هم آن را بهانه ای برای گرویدن به دین مبین اسلام قرار دادند.

خطیب جمعه بادرود با گرامیداشت هفته بسیج، بیان کرد: هفته بسیج بهترین فرصت برای زنده نگه داشتن ارزش ها و روحیات بسیجی در اقشار مختلف مردم و به خصوص جوانان و نوجوانان است، چرا که فرهنگ بسیجی که همان فرهنگ شجاعت، ایثار، ازخود گذشتگی برای حفظ عزت انقلاب است باید در بدنه جامعه گسترش یابد.

وی با تاکید بر این که بسیجی یعنی یک فعالِ حاضر در صحنه های سازنده، تاکید کرد: بدون شک اگر بسیج و بسیجی نبود امروز سرنوشت کشور چیز دیگری بود و تا این تفکر در جامعه اسلامی ما رواج دارد هیچ دشمنی توان ضربه به نظام را نخواهد داشت.

حجت الاسلام قاسمی از فعالیت های موکب های شهرستان در کربلا در ایام اربعین و به خصوص موکب حسینیه مرکز شهر بادرود قدردانی کرد و گفت: این خادمان زائران اربعین حسینی ضمن این که از شفاعت امام حسین (ع) برخوردار خواهند شد، سهم بزرگی نیز در برگزاری این همایش عظیم دشمن شکن نیز داشته اند و امیدواریم همواره در این راه ثابت ثدم بمانند.

وی با بیان این که آل سعود بعد از شکست های پی در پی سیاست های خود و اربابانش در منطقه به دنبال تنش آفرینی جدید است، ابراز کرد: اگر آل سعود با همراهی رژیم صهیونیستی بخواهد خود را وارد مهلکه جدیدی کند به طور حتم دچار بحرانی شدید تری خواهد شد به طوری که روند رو به سقوطش بیش از پیش تسریع می یابد.

امام جمعه بادرود با گرامیداشت هفته وقف، آن را یکی از بهترین صدقات جاریه عنوان کرد و از بانیان این امر خیر خواست تا گسترش امور عام المنفعه، ارتزاق فقرا و نیازمندان، احداث بناهای علمی از قبیل دانشگاه، مدرسه، حوزه های علمیه، ایجاد مراکز بهداشتی، انجام فعالیت های فرهنگی و روضه برای امام حسین (ع) را هدف و نیت مورد وقف خود قرار دهند.

وی حادثه غم بار زلزله در غرب کشور را نیز تسلیت گفت و ضمن قدردانی از حضور کم نظیر مردم و مسئولان در صحنه کمک به مردم کرمانشاه، ابراز امیدواری کرد تلاش ها تا زمان حاکم شدن آرامش روحی، روانی و جسمی در این منطقه، همچنان ادامه یابد.

امام جمعه بادرود با اشاره به برگزاری همایش پیاده روی حرم تا حرم در سالروز شهادت حضرت رضا (ع) از دهستان حسین آباد تا حرم امامزاده آقاعلی عباس (ع)، از شورای اسلامی روستا و هیئت رزمندگان حسین آباد، اعضای شورای شهر بادرود و مسئولان آستان مقدس و همچنین کلیه کسانی که در برگزاری این مراسم حضور فعال خواهند داشت تشکر کرد

کد خبر 328278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.