ملت ایران در جریان زلزله کرمانشاه اوج وحدت را به نمایش گذاشتند

لنجان_امام جمعه زرین شهر گفت: حادثه دلخراش زلزله اخیر تصویر همدلی، همراهی ، همزبانی و وحدت را به برای دنیا آشکار کرد لذا از همان لحظه های اولیه این حادثه دلخراش همین مردم متدین وانقلابی بودند که وارد عمل شدند و با تمام توان خود قدم در این مسیر گذاشتند تا التیام بخش هم وطن خود باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت الاسلام قاسم باقریان در خطبه های عبادی سیاسی زرین شهر اظهار کرد: تنها راه برون رفت از مشکلات فعلی کشور بازگشت به دین  و مکتب دینی انقلابی است چراکه در مسائل مختلف و حوادث متعدد و توطئه های مکرر دشمنان همین روحیه دینی وانقلابی شما مردم بود که تمامی مراحل سخت را پشت سر گذاشت و بینی دشمنان را به خاک مالید.

وی افزود: باید توجه داشت مهمترین وبزرگترین بخش فرهنگی ما بخش دین  ومذهب است لذا ایمان، تدین و انقلابی بودن مردم ایران اسلامی بود که توانست امروز به اقتدار و قدرت مثال زدنی برسد.

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: امروز قدرت بی مثال جمهوری اسلامی  ایران در دنیا حاصل استقامت و  ایستادگی و ایمان جوانان پر شور انقلابی ایران عزیز  در پرتو هدایت های حکیمانه امام راحل و  مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: هر جا کشور ما به توان داخلی و به مردم عزیر اعتماد کرد در آن نقطه به پیروزی و موفقیت های خوبی رسید لذا اگر جوانان ما با دستان خالی اما با قدرت ایمان وانقلاب توانستند دفاع مقدس را به وجود آورند امروز هم همین ایمان و توکل جوانان مومن وانقلابی ایران اسلامی می تواند  مشکل گشای خیلی از مسائل باشد.

باقریان اضافه کرد: البته باید به توان داخلی و جوانان مومن  وانقلابی کشور اعتماد کنیم و کار را به آنها بسپاریم و دشمن به خوبی می داند در هر صحنه ی که ما پیروز بودیم صحنه های بوده است که مردم ما حضور گرم وپرشور داشتند به همین علت دشمن با تمام قوا  می خواهد این حضور مردم را از بین ببرد و در این مسیر از هر ابزار و وسیله استفاده می‌کند.

وی عنوان کرد: دشمن به دنبال تخریب قدرت های مردمی است باید مراقب این تخریب ها به هر نام  عنوانی باشیم.

امام جمعه زرین شهر بیان کرد: حادثه دلخراش زلزله اخیر تصویر همدلی، همراهی ، همزبانی و  وحدت  را به برای دنیا آشکار کرد لذا از همان لحظه های اولیه این حادثه دلخراش همین مردم متدین وانقلابی بودند که وارد عمل شدند و با تمام توان خود  قدم در این مسیر گذاشتند تا التیام بخش هم وطن خود باشد این اقدمات بسیار ارزشمند و بزرگ است.

وی خاطرنشان کرد: در این حادثه صحنه های بسیار زیبای از وحدت و همدلی را در سراسر کشور مشاهده کردیم که در شهرستان ما هم همه به میدان آمدند و با احساسات پاک خود صحنه های فوق العاده زیبا از همدلی وبرادری را به تصویر کشیدند که از همه ی مردم کمال تشکر و قدردانی را دارم.

باقریان اذعان کرد: دشمن می خواست از این حادثه سوء استفاده کند برای همین با استفاده از رسانه های خود  به تبلیغات مسموم خود پرداختند، حتی در بوق کرنا کردند که برخی مذهبی ها در ایام اربعین موکب خارج از کشور می زند در حالی که در این حادثه نیازمند کمک هستیم که  این تبلیغات هم  با حضور شما مردم و خادمین به ویژه موکب های که مستقیم از عراق به محل های حادثه رفتند خنثی شد.

وی متذکر شد: به لطف خدا موکب الشهدا شما مردم در ایام اربعین خدمات بسیار خوبی را به زائران حسین بی علی (ع)   ارائه داد که از همه ی شما مردم خیر و خادمان موکب تشکر و قدردانی می کنیم، این خدمات  و موکب  به همت همه مردم  مومن وانقلابی شهرستان تحقق یافت واین نذورات شما مردم در کنار بستری که ادارت دولتی  در شهرستان فراهم کردند  موفقیت خوبی را در این مسیر محقق کرد.

امام جمعه زرین شهر تاکید کرد: این پتانسیل خوب که در موکب به وجود آمد باید حفظ شود چرا که می تواند کمک حال بسیار خوبی در برنامه ها و حوادث باشد لذا باید مکانی در شهر به این امر اختصاص یاید تا وسایل تهیه شده  حفظ و نگهداری  و مدیریت  شود.

امام جمعه زرین شهر در پایان گفت: معجزه وجودی پیامبر بزرگوار اسلام  از هر معجزه واختراعی برای دنیا مهمتر و مؤثرتر بوده است، پیامبر اکرم (ص) با رفتار، کلام واقدامات  خود دنیا را تکان و تغییر داد لذا باید مسیر پیامبر (ص) برای جوانان ما ترسیم شود و همه‌ی ما باید راه و منش پیامبر را بشناسیم و این راه و روش را در زندگی  و جامعه  پیاده کنیم.

کد خبر 328275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.