عربستان غفلت صهیونیسم را تکیه گاه خودفرض کرده است

دهاقان – امام جمعه موقت دهاقان گفت:عربستان در خواب غفلت است وصهیونیسم را تکیه گاه خود می داند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان ، حجت الاسلام والمسلمین سید داود موسوی در خطبه های نماز جمعه دهاقان،اظهار داشت:آمریکا و صهیونیسم برنامه هایی دارند وجنگ های نیابتی در منطقه ایجاد می کنند که تنها به نفع خودشان است ،آنها از مهره های خود و جاهلان منطقه استفاده می کنند و اسلحه می فروشند و اگر بوسیله داعش و تکفیری ها عده ای هم کشته شوند بازهم به نفع خودشان است.

وی بابیان اینکه عربستان در خواب غفلت به سرمی برد،افزود:عربستان بخاطر اینکه می خواهد خوشگذرانی کند به صهیونیسم وآمریکا تکیه داده است و نمی دانند که اینان با هیچ قدرت و کشوری برادری ندارند و تکیه گاه سستی هستند که فقط به فکر منافع خود می باشند.

خطیب نماز جمعه دهاقان گفت:اینکه برخی عزل ونصب در کشورها با دیکته شدن آمریکا وصهیونیسم این برنامه هااجرا می شوند قطعا نقشه هایی دارند.

حجت الاسلام موسوی درادامه باتوجه به روزهای پایانی ماه صفر،اذعان داشت:مهم ترین انقلابی که در جهان اسلام رخ داده شده است،انقلاب حضرت رسول اکرم(ص) بوده وصلح حضرت امام حسن(ع) تا قیام حضرت امام حسین(ع) وشهادت امامان معصوم ماهم بخاطر زنده نگه داشتن همین انقلاب می باشد.

وی باتوجه به روز اصفهان وهمچنین زلزله اخیر غرب کشور،اظهار داشت:مردم و کسبه های اصفهان به طور خودجوش با هدیه دادن انواع ملزومات به زلزله زدگان کرمانشاه،برادری وهمدلی خود را همانند حرکات سال های گذشته ابراز کردند و این حرکت بسیار بافضیلت و خوبی را نمایان می سازد.

امام جمعه موقت دهاقان بااشاره به شهادت حضرت امام رضا(ع) خاطر نشان شد:زیرک بودن مامون در  واگزاری خلافت به این امام همام باعث شد تا خود از نقشه ای که کشیده بود شکست خورد و ناچار امام هشتم ما را به شهادت رسانید.

کد خبر 328271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.