۹۵ درصد نیاز دارویی کشور در داخل تولید می شود/بهداشت و درمان ایران سرآمد خاورمیانه است

فریدن- عضو کمسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: ۹۵ درصد نیاز دارویی کشور در داخل تولید می شود

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدن، اکبر ترکی در مراسم معارفه رئیس جدید بیمارستان شهید رجایی داران که در سالن ۱۷ شهوریور این شهر برگزار شد، با بیان این که پیشرفت های بهداشت و درمان در جمهوری اسلامی ایران نه تنها سرآمد خاورمیانه بلکه برخی کارهای پزشکی انجام شده در جهان زبانزد است، اظهار داشت: پس از انقلاب اسلامی کشور از زمینه های پیشرفت زیادی در زمینه های هسته ای، نانو و بهداشت و درمان برخوردار بوده است.

عضو کمسیون بهداشت و درمان مجلس  عنوان  کرد:  تولید ۹۵ درصد از داروی مورد نیاز کشور در داخل نشان از این پیشرفت ها دارد و این در حالی است که این موفقیت ها در شرایط تحریم و فشار دشمنان رخ داده است.

ترکی با اشاره به بروز زلزله اخیر در غرب کشور عنوان کرد: یکی از دستگاه هایی که به صورت یک تیم متحد و منسجم به خوبی به مردم این مناطق خدمت رسانی انجام داد بخش درمان بود که علاوه بر خدمات بهداشتی و درمانی در برخی از بیمارستان ها خدمات روان پزشکی نیز ارائه شد.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس  با اشاره به مشکلات اقتصادی و تحریم های صورت گرفته گفت: دشمنان با اطلاع از مشکلات اقتصادی موجود در ایران با اهرم قرار دادن تحریم ها قصد فشار آوردن بر مردم ایران را دارند و در این شرایط تنها راه حل این مشکل اتحاد بین مسئولان سه قوه  و حرکت برای حل مشکلات اقتصادی است.

ترکی استمرار تحریم ها، پدیدار شدن داعش، مسائل اقلیم کردستان و اقدام سخیف عربستان درمورد رئیس جمهور لبنان را در راستای ایجاد تنش در منطقه برشمرد و گفت: دشمنی در برابر پیشرفت و استمرار انقلاب اسلامی ایران وجود دارد و سهل اندیشی در این زمینه با شرایط کنونی به وجود آمده برای ایران و منطقه قابل قبول نیست.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در پایان پیروی از اهل بیت (ع)، حرکت در مسیر بیداری اسلامی و اطاعات از رهبری و ولایت فقیه و حفظ وحدت و اتحاد را موجب پیروزی و اقتدار نظام و کشور برشمرد.

به گزارش ایمنا؛ در این مراسم  از تلاش های امیر صادقی رئیس سابق بیمارستان قدردانی و مهدی صادقی به عنوان رئیس جدید بیمارستان شهید رجایی داران معرفی شد.

کد خبر 328266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.