سرمایه اجتماعی پشتوانه ای برای اعتلای مدیریت شهری است

تیران-معاون مدیرکل امور شهری و شورای های استانداری اصفهان گفت: شهروندان به عنوان سرمایه اجتماعی پشتوانه ای برای پیشرفت و اعتلای مدیریت شهری هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، جهانگیر فدایی در مراسم تکریم و معارفه شهردار رضوانشهر از پشتوانه مردمی برای شهرداری ها یادکرد و اظهارداشت: اولین سرمایه شهرداری ها سرمایه اجتماعی آنان  یعنی شهروندان هر شهر هستند که استفاده از این سرمایه عامل رونق و توسعه شهر ها است.

وی افزود: شهروندان به عنوان سرمایه اجتماعی پشتوانه ای برای پیشرفت و اعتلای مدیریت شهری هستند که باید از فکر و توان مردم در فعالیت های شهر استفاده شود و با استفاده از این ظرفیت زمینه ساز آبادانی و توسعه شهری بود.

معاون مدیرکل امور شهری و شورای های استانداری اصفهان با بیان اینکه بدون پشتوانه مردمی توسعه و آبادانی به سختی انجام می شود، بیان داشت: ایجاد زمینه مشارکت مردم و سازمان های مردم نهاد برای رفع نیازهای شهر موجب کاهش تصدی گری شهرداری، افزایش مشارکت عمومی، افزایش سرعت در رفع نیازها و تنوع فعالیت و برنامه ها می شود.

وی ادامه داد: مدیریت شهری ا حساسترین و مهم ترین دستگاه در امر خدمات رسانی به جامعه است که کار خدمات رسانی این سازمان نیازمند تعامل و همکاری بین بخشی و با دستگاه های اجرایی و اداری است.

فدایی با اشاره به ظرفیت های شهرستان تیران و کرون گفت: ظرفیت گردشگری شهرستان تیران و کرون یک فرصت اساسی برای توسعه شهری است که شهرداران از این فرصت برای پیشرفت شهر استفاده کنند.

کد خبر 328246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.