اصفهان میزبان مسابقات قهرمانی بسیج خواهران کشور

مسابقات قهرمانی کشور ووشو، بازی‌های بومی محلی و همایش اقتدار (هنرهای رزمی و دفاع شخصی) بسیج خواهران به میزبانی تربیت بدنی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی تربیت بدنی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، مسابقات قهرمان کشور بسیج خواهران در رشته های ووشو، بازی‌های بومی محلی و همایش اقتدار (هنرهای رزمی و دفاع شخصی) به میزبانی تربیت بدنی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان برگزار می شود.

علی پیمان صفت مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان این مطلب اظهار داشت: پس از برگزاری موفقیت آمیز سومین المپیاد فرهنگی ورزشی بسیج خواهران به میزبانی استان اصفهان در سال ۹۵ و با توجه به نشست اخیر با سرپرست و مدیریت ورزش خواهران سازمان ورزش بسیج کشور و بنا به پیشنهاد و درخواست سازمان ورزش بسیج و موافقت این استان، میزبانی این دوره از رقابت‌های ورزش بسیج کشور به استان اصفهان واگذار شد که انشاءالله بتوانیم در آذرماه میزبان شایسته ای برای استان های حاضر در این دوره از مسابقات باشیم.

مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب الزمان (عج) افزود: تاکنون ۲۷ استان در این خصوص اعلام آمادگی کرده اند و تمهیدات لازم در زمینه اماکن و فضای ورزشی مورد نیاز، محل اسکان مناسب، برنامه های فرهنگی و ... در راستای اجرای هرچه موفق تر مسابقات با تشکیل کمیته های موردنظر و همکاری هیأت‌های ورزشی همنام در بسیج و استان اندیشیده و پیش‌بینی شده است.

این دوره از مسابقات تحت عنوان یادبود شهید مدافع حرم محسن حججی برگزار می‌شود تجلیل از خانواده های معزز شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم و از جمله برنامه های پیش بینی شده است.

کد خبر 328232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.