برگزیدگان بیست و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شدند

برگزیدگان بخش شفاهی بیست و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بیست و دومین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی با حضور بیش از ۴۵۰ نفر از استادان و دانشجویان به مدت سه روز در رشته‌های قرائت، تحقیق و ترتیل، حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) برگزار شد.
با پایان این مرحله از مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی، سه نفر اول هر رشته به جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان که از ششم تا نهم آذر سال جاری به میزبانی وزارت بهداشت در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی(تهران) برگزار می‌شود، راه پیدا خواهند کرد.
مراسم اختتامیه بخش شفاهی بیست و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی نیز با حضور جمعی از مدیران ارشد دانشگاه آزاد اسلامی و برخی دیگر از مسئولان کشوری و استانی  از جمله آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان، دکتر ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در اصفهان برگزار شد.

این دوره از مسابقات در ۴ سالن مجزای حفظ و قرائت و در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد.
بازدید از اماکن تاریخی شهر اصفهان، زیارت گلزار شهدای اصفهان و مزار شهید مدافع حرم محسن حججی نیز از برنامه های جنبی این مسابقات بود.

اسامی برگزیدگان  بخش شفاهی بیست و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی بدین شرح است.

کد خبر 328223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.