مسابقات سراسری قرآن و عترت، برگ زرینی از افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مسابقات سراسری قرآن و عترت به عنوان بزرگ‌ترین رویداد قرآنی دانشگاهی، برگ زرینی از افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پیام دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با آغاز مراسم اختتامیه بخش شفاهی بیست و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) قرائت شد.
متن پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی که صبح امروز در آغاز این مراسم از سوی دکتر احمد آذین رئیس شورای برگزاری این دوره از مسابقات و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان قرائت شد به شرح زیر است:
"استادان گرامی، دانشجویان عزیز و فرهیختگان ارجمند
نگاه ربانی و مومنانه خداجویان بر سبیل وحی و کلام الهی، روشنگر مسیر رستگاری در تلاطم ضلالت‌ها و گمراهی‌های فکری و فلسفی در همیشه تاریخ بوده است. تاکیدات موکد پیامبر عظیم‌الشان اسلام حضرت محمد(ص) بر تاسی از دو گوهر گرانبهای قرآن و عترت، فحوای کلام ختمی مرتبت برای شیطان‌ستیزی، مبارزه با طاغوت‌ها و زندگی الهی در بین امت اسلامی به شمار می‌آید.
کلام زندگی سراسر عالمانه و عارفانه پیامبر بزرگ اسلام و ائمه اطهار علیم‌السلام بزرگترین و مهمترین تفسیر علمی و جاودان حیات قرآنی و سلوک ربانی این انفاس قدسی و اتمام نعمت برای همه جویندگان حق به شمار می‌آید. هم‌نشینی و انس با قرآن کریم در پرتو ولایت و حب اهل بیت علیهم‌السلام به منزله اکمال دین ضامن دست یافتن به مقام امن و ایمان و حیات طیبه است.
جای بسی‌خرسندی است که اختتامیه بزرگ‌ترین رویداد قرآنی دانشگاهی، یعنی بیست و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) برگزار شده است، برگ زرینی از افتخارات این دانشگاه و طلیعه روشنی از دینداری و علم آموزی در بین جوانان و خداجویان را به ارمغان آورده است تا زمینه‌ساز تحقق وعده‌های الهی گردد.
اینجانب ضمن تسلیت به مناسبت رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) با تاکید بر ترویج سیاست‌های فرهنگی و قرآنی در محیط دانشگاهی، امیدوارم تمسک به قرآن کریم و عترت همچنان چراغ راه دانشجویان، استادان و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی باشد، درود خالصانه خود را به کلیه عوامل اجرایی و شرکت کنندگان اعلام کرده و توفیق روزافزون همگان از خداوند منان برای ایشان مسئلت دارم.                                                                                                                                  
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی"

کد خبر 328220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.