ارسال یک هزار تخته پتو از سمیرم به مناطق زلزله‌زده/ آماده کمک‌های بیشتر به هم‌وطنان هستیم

سمیرم- رئیس جمعیت هلال‌احمر سمیرم گفت: یک گروه از نجات گران شهرستان به همراه یک دستگاه خودروی لنکروز و ۱۰۰۰ تخته پتو به مناطق زلزله‌زده غرب کشور اعزام شدند.

سید نور محمد موسوی در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم با اشاره به خسارت‌های وارده از زلزله غرب کشور تصریح کرد: جمعیت هلال‌احمر سمیرم تاکنون یک گروه پنج‌نفره از نجات گران خود به همراه یک دستگاه لنکروز به مناطق زلزله‌زده اعزام کرده است.

موسوی همچنین با اشاره به افت دمای هوا در کرمانشاه خاطرنشان کرد: ۱۰۰۰ تخته پتو نیز با یک دستگاه کامیونت به مناطق زلزله زده ارسال و در بین زلزله‌زدگان تقسیم می‌شود.

موسوی همچنین خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند برای کمک به هم‌وطنان زلزله‌زده غرب کشور مبالغ خود را به شماره‌حساب ۹۹۹۹۹ به نام هلال‌احمر نزد بانک‌های ملی، ملت، صادرات، رفاه، ‌ مسکن، ‌ دی، تجارت، ‌ سپه، پارسیان، شهر، ‌ آینده و رسالت واریز کنند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر سمیرم افزود: همچنین کدهای #۱۱۲*۳*۷۴۱* و #۷۲۴* برای پرداخت آسان موبایلی برای ارسال کمک‌های نقدی به زلزله‌زدگان در دسترس شهروندان خواهد بود.

وی افزود: هم‌وطنان عزیز جهت اهدا کمک‌های غیر نقدی خود می‌توانند به چادر دایر شده در میدان ماندگار یا به جمعیت هلال‌احمر شهرستان مراجعه نمایند.

کد خبر 328197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.