وجود ۱۰درصد صنایع کشور در استان اصفهان/ستاد اقتصاد مقاومتی تنها در شهر کاشان فعال است

کاشان - معاون استاندار و فرماندار ویژه کاشان، با اشاره به صنعتی بودن استان اصفهان اذعان داشت: ۱۰ درصد صنایع کشور در استان اصفهان است و بهترین حوزه های دانش بنیان و سرمایه گذاری نیز در این استان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، حمیدرضا مومنیان در نخستین جلسه "طرح منادیان عرصه تولید و اشتغال" اظهار داشت: کاشان تنها شهری است که ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستانی در آن فعال است و با تشکیل کارگروهای اجرایی در این ستاد از جمله کارگروه رفع موانع تولید و تسهیل در سرمایه گذاری، زمینه استفاده و بهره برداری حداکثری از سامانه بهین یاب و دادن تسهیلات و رفع موانع تولید در آن برنامه ریزی شده است که خوشبختانه تاکنون بالای ۸۰ درصد مصوبات این کارگروه اجرایی شده است.
وی افزود: یک شرکت تولیدی نباید برای گرفتن پروانه چندین ماه منتظر بماند بلکه باید کارها از این سریعتر انجام بشود تا هر چه زودتر کارخانه به تولید رسیده و اشتغالزایی داشته باشد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه کاشان، طرح "منادیان عرصه تولید و اشتغال" که از طرح های ابتکاری فرمانداری ویژه کاشان است را تکاپوی جدید برای اوج گرفتن دانست و افزود: اکنون که شرایط بهتر از قبل است و تسهیلات ۳۰ هزار میلیاردی بسته حمایتی دولت برای تولید و اشتغال را داریم، دیدارهای چهره به چهره مدیران با کارآفرینان و تولیدکنندگان و مطلع شدن از مشکلات و پیگیری رفع و برطرف کردن آنها با توجه به تسهیلات بیشتر باعث خواهد شد مشکلات و موانع از سرراه سرمایه گذار کم شود.
مومنیان اذعان داشت: مدیران و روسای ادارات باید با کار آفرینان و سرمایه گزاران همراه شوند و از بروکراسی اداری کم کنند تا با سرعت بیشتر زمینه اشتغال فراهم آید.
وی، با توجه به تاکیدمقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و فراهم کردن اشتغال پایدار درکشور، تمام مسئولان و دولتمردان بر روی مباحث اقتصادی مقاومتی تمرکز کرده و در این زمینه برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده است که از جمله آنها می‌توان به بسته حمایتی دولت تدبیر و امید و در قالب سامانه بهین یاب و دادن تسهیلات و پیاده کردن برنامه هایی برای جذب سرمایه خارجی و فعال کردن سرمایه داخلی اشاره کرد.

کد خبر 328186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.