کمک های مردمی از گلپایگان به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال می‌شود

گلپایگان-رئیس جمعیت هلال احمر گلپایگان گفت: با توجه به سردی هوا چادر مناسب اسکان زلزله زدگان نیست و خیرین با پرداخت وجه نقد در تهیه و خرید کانکس هلال احمر را یاری برسانند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حمیدرضا کریمیان در ستاد ساماندهی، جمع آوری و ارسال کمک‌های مردمی به مناطق زلزله زده غرب کشور، اظهار داشت: پس از وقوع زلزله در استان کرمانشاه تیم ERU جمعیت هلال احمر گلپایگان به منطقه زلزله زده استان کرمانشاه اعزام شدند.

وی افزود: ۴۰۰ تخته چادر و ۴۶۶ عدد والور گرمایشی  از انبار هلال احمر به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ارسال شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر گلپایگان گفت:  ۵۵۰ تخته پتو، ۳ هزار شیشه آب معدنی و ۸۰۰  نوع لباس،  ۳هزار عدد کنسروجات جمع آوری شده است.

وی با بیان اینکه ۵۵ میلیون ریال کمک نقدی جمع آوری شده است، گفت:  تمام خیرین و اتحادیه شهرستان کمک‌هایی‌ اهدا کردند که به زودی ارسال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خیران در پرداخت ۱۱ میلیون تومان و تهیه  ۵ عدد کانکس از سوی خیرین گلپایگان تعهد کردند، گفت: مردم نوع دوست کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ جمعیت هلال احمر واریز کنند.

کریمیان با اشاره به اینکه تا کنون ۷۰ هزار تخته چادر از سوی جمعیت هلال احمر استان ارسال شده است، گفت: از تعداد یک هزار چادر ارسالی از استان ۴۰۰ چادر متعلق به گلپایگان بوده است.

وی بیان داشت:  پس از آوار برداری چادرهای امداد بلافاصله بر پا خواهد شد اما با توجه به سردی هوا چادر برای اسکان زلزله زدگان مناسب نیست.

رئیس جمعیت هلال احمر گلپایگان تأکید کرد: خیران با پرداخت وجه نقد می‌توانند در تهیه و خرید کانکس هلال احمر را یاری برسانند.

وی بیان داشت: شامگاه پنج‌شنبه سه دستگاه کامیون کمک‌های مردمی به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال می‌شود./

کد خبر 328093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.