فاز دوم شهرک سلامت تا پایان سالجاری تکمیل می شود

مدیر پروژه شهرک سلامت گفت: فاز دوم شهرک سلامت تاکنون ۸۹درصد پیشرفت داشته و تا پایان سالجاری تکمیل می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهرک سلامت یکی از ابر پروژه های منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان محسوب می شود که با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی در ۵ فاز تعریف شده است.

شهرک سلامت می تواند در افزایشکیفیت فضای فیزیکی و استاندارد سازی فضاهای درمانی تاثیرگذار باشد و براساس آن نیز میتوانیم به اهدافی همچون کاهش تعداد مطب های موجود در مرکز شهر و کاهش حجم بار ترافیکی در مناطق مرکزی دست پیدا کنیم.

از سویی احداث این طرح در جذب توریسم درمانی بسیار تاثیرگذار است و همه جانبه بودن و در برگیری تمامی راهکارهای درمانی از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این پروژه شاخص است.

در ماه گذشته فاز اول پروژه شهرک سلامت با حضور وزیر بهداشت، استاندار اصفهان، شهردار و اعضای شورای شهر دوره چهارم به بهره برداری رسمی رسید و اکنون عملیات اجرایی فاز دوم در مراحل پایانی قرار دارد.

رضاهیبتی مدیر پروژه شهرک سلامت در این باره اظهار کرد: شهرک سلامت  به منظور دسترسی آسان شهروندان به امکانات بهداشتی درمانی در ضلع شرقی اتوبان شهیدآقابابایی و در مجاورت حلقه سوم ترافیکی شهر جانمایی شد.

وی با اشاره به اینکه کلنگ احداث شهرک سلامت در سال ۹۰ برزمین زده شد، افزود: برای اجرای این پروژه که با مشارکت بخش خصوصی در دست اجراست، بیش از یک هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

مدیرپروژه شهرک سلامت با اشاره به اینکه پروژه در ۵ فاز اجرایی می شود، تاکید کرد: عملیات اجرایی شهرک سلامت با بروزترین و استانداردترین مصالح انجام می شود.

هیبتی تصریح کرد: فاز اول شهرک سلامت شامل کلینیک های تخصصی، فروشگاه های طبی، مطب ها و غیره به بهره برداری رسمی رسید.

مدیر پروژه شهرک سلامت با بیان اینکه هم اکنون احداث فاز دوم شهرک سلامت در دست اجراست، عنوان کرد: این پروژه نیز با مساحت ۴۶ هزار متر مربع تاکنون ۸۹ درصد پیشرفت داشته است و تا پایان سالجاری تکمیل می شود.

وی ادامه داد: فاز دوم شهرک سلامت نیز به مراکزی همچون آزمایشگاه ، توانبخشی ، سالن کنفرانس و تصویربرداری که بزرگترین تصویربرداری پزشکی درسطح خاورمیانه به شمار می رود اختصاص یافته است، همچنین این پروژه مجهز به مرکز جامع پرتوپزشکی مانند رادیولوژی تمام دیجیتال، رادیوتراپی، شیمی درمانی و آزمایشگاههایی با فناوری های مدرن تشخیص طبی بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی، داروخانه و غیره است.

مدیر پروژه شهرک سلامت با اشاره به تکمیل فاز سوم طرح عنوان کرد:‌ فاز سوم طرح شامل احداث پارکینگ با ظرفیت پارک ۷۰۰خودرو است که این فاز نیز تکمیل شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در فاز چهارم هتل احداث می شود،‌ گفت: در فاز پنجم نیز بیمارستانی مدرن مطابق با آخرین استانداردهای جهانی با اعتبار ۲۲۰ میلیون یورو احداث می شود.

هیبتی با بیان اینکه این طرح نخستین شهرک سلامت کشور محسوب می شود، تاکید کرد: مجریان شهرک سلامت اصفهان بر آن هستند تا مرکزی مجهز در شهر اصفهان به وجود آورند که الگویی برای دیگر شهرهای ایران نیز باشد.

وی تاکید کرد: احداث این شهرک با توجه به ایده منحصر به فرد، در جذب توریسم درمانی موفق ترین طرح خواهد بود.

کد خبر 327975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.